Český projekt láhve vína s rukopisem Piero di Gardi získal světovou cenu za design

16. 4. 2015 | Petr Michl
I Češi se umí vytáhnout. Projekt Václava Rašky (držitele Zlatého delfína v loňské soutěži Marketér roku) získal prestižní mezinárodní ocenění A´ Design Award Winner 2015.

Úspěšný český projekt Piero di Gardi, láhev vína s rukopisem, získal prestižní mezinárodní ocenění A´ Design Award Winner 2015. Autorem projektu je brand manager Vladimír Raška a jeho kreativní tým - Aneta Rašková, studentka VUT v Brně a Simona Rašková, studentka MUP. Výsledky soutěže byly zveřejněny ve středu 15. 4. 2015 v italském Como.

Inspirací designu byly milostné dopisy, které objevil Václav Raška v truhle na půdě při rekonstrukci starého domu. Zachycovaly konverzaci mezi jeho babičkou Marií a důstojníkem armády Rakouska-Uherska Pierem di Gardim, do kterého se zamilovala v roce 1913. Piero di Gardi bohužel padl na frontě první světové války již o rok později. Jeho jméno dalo alespoň jméno projektu a dopisy nešťastné lásky se staly inspirací pro oceněnou etiketu. Ta má také podobu ručně psaného dopisu. Místo počátečního data je na lahvi ročník vína a místo oslovení název odrůdy. V samotném textu dopisu jsou pak údaje o víně a jeho doporučeném stolování.

Vítězné práce soutěže A´ Design Award & Competition budou přeloženy do 20 světových jazyků, publikovány v médiích po celém světě a zařazeny do World Design Rankings (světový žebříček designu). Držitelé ceny A’ Design Award  získávají životní licenci k používání loga a propagaci ohodnocených prací.

Titul „A´ Design Award Winner“ je symbolem výjimečnosti a uznávaným potvrzením výborné kvality designu v celosvětovém měřítku. O výsledku rozhoduje mezinárodní odborná porota 60 uznávaných akademiků, členů tisku, zkušených designerů a prominentních podnikatelů.

 „Pro náš tým je toto ocenění nejvyšší metou. Něco jako olympijská medaile ve sportu. Nápaditým spojením designu a marketingu získal náš projekt výrazný atribut odlišnosti od konkurenčních značek,“ řekl Vladimír Raška a pokračoval: „Po desetiletém budování exkluzivní obchodní značky Piero di Gardi na českém trhu se nám otevírá jedinečná šance navázat spolupráci se strategickým partnerem v zahraničí.“

 Odhodlaný tým autorů sbírá prestižní ceny po celém světě. V roce 2012 dvě stříbrné medaile v San Francisco International Wine Competition. Zlatou medaili z Denver International Wine Competition 2013. A Zlatého delfína v české  soutěži Marketér roku, udělenou v květnu 2014.




Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: