Český rozhlas spustí reklamní kampaň na Dvojku

16. 3. 2011 | ČTK
V souvislosti s únorovými programovými změnami stanice ČRo Dvojka spouští Český rozhlas reklamní kampaň "Je jaká je". Základním prvkem kampaně je propagace dopoledního tříhodinového bloku. Zacílena bude především na ženy. Uvedlo to dnes tiskové oddělení Českého rozhlasu (ČRo). Náklady na kampaň rozhlas nezveřejnil.

Český rozhlas, zdroj: www.cro.cz

V souvislosti s únorovými programovými změnami stanice ČRo Dvojka spouští Český rozhlas reklamní kampaň "Je jaká je". Základním prvkem kampaně je propagace dopoledního tříhodinového bloku. Zacílena bude především na ženy. Uvedlo to dnes tiskové oddělení Českého rozhlasu (ČRo). Náklady na kampaň rozhlas nezveřejnil.

Kampaň odstartuje v druhé polovině března a potrvá do poloviny května. Mediamix tvoří zejména tisková inzerce a outdoorové plochy, jako billboardy a lavičky. Vizuály se objeví i na rámečcích ve vagónech příměstské vlakové dopravy, v dopravních prostředcích MHD a v síti kadeřnictví společnosti Face up Media.

Kromě inzerce byl vyroben také televizní spot, který bude kromě České televize vysílán i v síti LCD obrazovek v rámci zdravotnických zařízení a státních úřadů po celé ČR. Novinkou mezi komunikačními nástroji bude instalace vizuálu také na firemní a přenosové vozy Českého rozhlasu. Autorem kreativní kampaně je pražská agentura AnFas

.
Tvářemi kampaně jsou moderátorky Martina Kociánová, Eva Kvasničková, Stáňa Lekešová a Marie Retková. V rámci tiskové inzerce a dalších vhodných reklamních typů bude kampaň doplňkově propagovat i nové ranní pořady Dobré ráno, Česko, Dobré a ještě lepší ráno a také sobotní pořad Karel Gott - Zpátky si dám tenhle film.

S ohledem na cílovou skupinu stanice je kampaň zaměřená více na ženy, které mezi jejími posluchači převažují. Primární cílová skupina stanice je přitom ve věku od čtyřiceti do sedmdesáti let.
„Dvojka je naší druhou nejposlouchanější stanicí, proto jsme její reklamní kampaň zařadili mezi naše letošní marketingové priority," uvedl ředitel odboru komunikace ČRo René Zavoral. Cílem kampaně je především upozornit na programové novinky stanice a přilákat k poslechu stanice nové posluchače.

Podle údajů Radio Projektu zpracovávaného agenturami Median a STEM/MARK poslouchalo Dvojku, bývalou stanici ČRo 2-Praha, ve druhém pololetí loňského roku denně okolo 361.000 lidí. Její podíl na trhu byl 4,4 procenta.
Podle informací, které loni uvedlo vedení ČRo, se letos měla změnit marketingová strategie rozhlasu. Veškeré marketingové prostředky hodlá věnovat na propagaci stanic, které nabírají posluchače. Vedle Dvojky je to například Radiožurnál či regionální stanice Brno, České Budějovice, Hradec Králové, Ostravu či Plzeň. Důvodem je celkový pokles podílu Českého rozhlasu na celkové poslechovosti.

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.