Český úspěch v Cannes. Printové reklamy na Newsweek od Y&R získaly zlato a stříbro

20. 6. 2017 | Petr Michl

Česká kreativa má další velké ocenění. Včera večer získaly na Cannes Lions printové reklamy od Young & Rubicam Prague zlato a stříbro.

Tištěné reklamy propagující českou mutaci časopisu Newsweek uspěly v kategorii Print & Publishing, konkrétně v její podkategorii Corporate Image & Sponsorship. Zlatého a Stříbrného lva si převzaly v Cannes Dora Pružincová a Tereza Svěráková.

Jedinou kaňkou na tomto úspěchu je tak fakt, že ani skvělá reklama nemusí v dnešní době spasit kvalitní produkt. Vydavatelství MediaRey SE, které vlastní také českou mutaci Forbesu, pozastavilo vydávání Newsweeku v prosinci minulého roku. Jeho prodejnost se prý pohybovala v nižších tisících kusů.

Níže si můžete prohlédnout oceněné práce, které pracují s motivem týdenního kalendáře a zásadních zpravodajských událostí, mezi nimiž nechybí skandál s hořícím telefonem Samsung Galaxy Note 7, zlaté olympijské vítězství plavce Ryana Lochta (následované bujarou oslavou, poškozením benzinové pumpy a vyloučením z olympiády v Ria), Brexit nebo humanitární pomoc z Ruska na východní Ukrajinu. Skutečné pozadí událostí je přitom jen subtilně naznačeno. 








Kam dál? 

V Y&R Prague jdou rozhodně štěstí naproti. Letos poslali na Cannes Lions přhlásily 129 prací, přičemž všechny české agentury dohromady jich zaslaly 162. Je to jistě i navázání na velmi podobnou taktiku z loňského roku, která se vyplatila díky ocenění printových kampaní pro Forbes a pro Úřad vysokého komisaře OSN pro uprchlíky. Loňské české vítězné práce si prohlédněte v článku Festival Cannes Lions 2016 byl pro české agentury dosud nejúspěšnější. Podívejte se na všechny vítěze.

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.