Cestovní ruch potřebuje k uzdravení 'otevřeno napořád'. CzechTourism na tom staví novou iniciativu

11. 8. 2021 | redakce
Díky konceptu „Otevřeno napořád“ si mohou restaurace, akvaparky, kina a další podniky přebrat a „obrandovat“ materiály CzechTourism, které nabádají návštěvníky k dodržování hygienických pravidel a protipandemických omezení.

Cestovní ruch pomalu ožívá. Buďme ohleduplní, dodržujme pravidla, ať nám to vydrží a zůstane otevřeno už napořád. Myšlenka, se kterou do agentury CzechTourism přišli podnikatelé, oborové asociace a destinační organizace, a ze které se zrodila iniciativa a marketingový koncept „Otevřeno napořád“. Set podkladů pro marketingové POS materiály, které zákazníkům děkují za dodržování hygienických opatření napříč sektorem, připravila pro podnikatele agentura CzechTourism ve spolupráci s Mark BBDO. Ke stažení jsou ZDE nebo v brand manuálu  CzechTourism.

„Cestovní ruch se pomalu nadechuje, k jeho zotavení je potřeba, aby hotely, restaurace a další provozovny zůstaly otevřené už napořád. Pomoci tomu může i dodržování hygienických pravidel a nařízení,“ uvedl Jan Herget ředitel agentury CzechTourism a doplnil: „Podle našeho červnového průzkumu na plány Čechů na letní dovolenou souhlasilo s hygienickými pravidly a omezeními při cestování a ve službách 70 % dotazovaných Čechů. Třicet procent dotazovaných odpovědělo, že by to mohlo jít i bez nich. Hledali jsme přirozený pozitivní způsob, jak na potřebu dodržování hygienických opatření v provozovnách upozornit a zároveň poděkovat všem co je dodržují. Tak vznikla naše iniciativa. Buďme ohleduplní, dodržujme pravidla, ať nám to vydrží a zůstane otevřeno už napořád“.


Pozn. Sběr dat zajistila agentura MindBridge Consulting. Metoda sběru dat: CAWI (Computer Assisted Web Interviewing)–kvantitativní on-line výzkum. Termín sběru dat: květen 2021. Velikost vzorku dotázaných: n=1 000 respondentů

Celou sadu grafických materiálů mohou podnikatelé volně používat a upravovat podle svých potřeb. Pro ty, co nemají vlastní grafický software jsou některé materiály dostupné přímo v prohlížeči na platformě  Canva. Majitelé provozoven, hotelů a restaurací si tak mohou vyrobit například kulaté nálepky na dveře, plakátky nebo videa a otevřeně se tak přihlásit nejen k podpoře této iniciativy, ale také k samotnému dodržování pravidel. Protože i díky tomu zůstane „Otevřeno napořád“. Projekt nepracuje s žádným mediálním rozpočtem. Iniciativu podpořily velké nápojářské firmy působící v České republice, které materiály vyzývající k zodpovědnému chování mezi návštěvníky na vlastní náklady vyrobí a distribuují po provozovnách v celé ČR.  

Marketingové materiály pro podnikatele vznikaly za pomoci profesních asociací z oboru cestovního ruchu, krajských koordinátorů destinačních organizací a samotných podnikatelů. „Zvláštní dík za pomoc při realizaci projektu patří Viliamu Sivekovi, majiteli Sivek Hotels a prezidentovi ČUCR, Lubošovi Kastnerovi, zakladateli Českého gastronomického institutu, Pavlu Košnarovi, předsedovi Asociace bazénů a saun, Petru Blažkovi, předsedovi Music Managers Forum, restauraci Červený jelen, akvaparku Beroun a Lucerně Praha,“ vyjmenovává CzechTourism.

Štítky dokumentu: Podpora prodeje
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.