Chcete se naučit vyprávět?

13. 11. 2013 | rd

Kdo se chce uplatnit a prosadit, musí umět druhého zaujmout. Ale jak, když všechno kolem nás běží tak rychle a tolik věcí nás rozptyluje? Musíme vyvolat pozornost toho, kdo nám naslouchá! A k tomu nám pomůže, když budeme vyprávět příběh. Proto se na téma storytellingu zaměří minikonference, kterou připravuje Marketingový institut společně s Direct People.

Příběhy táhnou

Příběh je totiž zajímavý. A dá se s ním vysvětlit téměř cokoliv. „Umět vyprávět příběh se hodí každý den – třeba na pracovním trhu při hledání nové práce, v interní komunikaci při vysvětlování důležité strategie, při dialogu se zákazníkem, se šéfem či s potenciálním investorem při získávání finančních zdrojů nebo i v marketingu," podotýká k tomu Tomáš Poucha z pořádajícího Marketingového institutu (MKTI).

Význam storytellingu v posledních letech roste, protože vyprávění příběhů je jednou z mála možností, jak ozvláštnit svoji situaci a upoutat pozornost. Významné místo má samozřejmě v reklamě a marketingu, ale zdaleka nejen tam. Funguje i jinde, hlavně při vysvětlování strategií či projektů, protože právě na příběhu se dá postavit srozumitelná personalizovaná paralela či příklad, díky kterému příjemce informaci mnohem lépe a rychleji pochopí.

Odborníci vysvětlí, jak postavit dobrý příběh

Minikonferenci povedou zajímaví a inspirativní lidé, kteří se ve své profesi zabývají vyprávěním příběhů, improvizací a tvorbou prezentací. Účastníci se dovědí, z čeho se skládá příběh, co by v něm určitě nemělo chybět i co je v něm navíc, jak příběh správně postavit, jak si efektivně utřídit informace, které použít a které raději vynechat. Odborníci budou mluvit o tom, jak si připravit prezentaci založenou na příběhu, jak vytvořit základní rámec a jak příběh vyprávět tak, aby měl spád a šmrnc a aby jej všichni chtěli poslouchat. Důležité je i to, jaký typ příběhu pro kterou příležitost efektivně použít.

V závěrečné části akce proběhne workshop, při kterém si účastníci ve skupinkách pod vedením odborných lektorů sami na vlastní kůži vyzkouší, jak připravit skvělý příběh, který zaujme. Na minikonferenci vystoupí Marek Dobeš, umělecký ředitel, producent, režisér a scenárista, Martin Vasquez, herec, spoluzakladatel České improvizační ligy a IMPRO INSTITUTU, tým Direct People - odborníci na inovace produktů a služeb a další řečníci.

Jirka je manažer, který má problémy. Neumí svým lidem vysvětlit, co od nich čeká, šéf mu nerozumí a kolegové si ho dobírají, protože má velké plány, ale nedaří se mu je realizovat. Žena se na něj každou chvíli zlobí, protože neodpovídá na její otázky, a děti chtějí, aby jim četl pohádky, ale on na to nemá čas kvůli práci.

Petr je manažer, který si vede výborně! Jeho podřízení jsou vždycky perfektně informovaní, každý jeho projekt je jasný a skvěle vysvětlený a šéf si ho nemůže vynachválit. Ženě se líbí, jak si s ní povídá, a dětem nečte, protože jim vypráví.

Zajímá vás, v čem může být rozdíl mezi těmito dvěma manažery? Na vlastní kůži to zjistí účastníci minikonference zaměřené na storytelling.

Kdy: čtvrtek 21. listopadu 2013 od 13 do 16,30 hodin
Kde:  v divadle Alfred ve dvoře v Praze 7, Františka Křížka 495/36.

Kapacita je omezená a míst už není mnoho. Chcete se registrovat? Napište na info@mkti.cz

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.