Náborová kampaň jako Ganster Ka. Hynek Čermák loví ajťáky pro Tipsport

31. 3. 2016 | Petr Michl
„Tak kamaráde, skončilo ti flákání. U nás budeš v kanclu 2 dny v tejdnu. A třetí den tě nechci vidět, protože budeš mít home office, vole." pronáší v náborovém spotu pro Tipsport Hynek Čermák — zní to překvapivě strašidelně.

 

Česká sázková kancelář Tipsport spustila náborovou kampaň s názvem IT LOV, která má oslovit především studenty a absolventy vysokých škol se zaměřením na informační technologie. Prezentuje se především syrovým spotem, v kterém účinkuje nejvýraznější český představitel filmových drsňáků posledních let, Hynek Čermák. 

Cílem kampaně je vybudovat povědomí a prezentovat Tipsport především jako přední technologickou společnost na trhu a získat v této oblasti nové kvalifikované zaměstnance. V soutěži spojené s IT LOVem, která probíhá od března do května 2016 na internetovém portálu itlov.cz, mohou studenti vysokých škol vyhrát například „nadupaný“ počítač, cestu do destilérky whiskey Jameson v irském Dublinu nebo zápůjčku vizionářského elektromobilu Tesla. Jednou z hlavních výher je také možnost získat práci u Tipsportu.

Na podporu soutěže a dalších aktivit spojených s IT LOVem byl natočen promo spot s populárním hercem Hynkem Čermákem. Ten zde de facto pokračuje ve své roli z filmu Gangster Ka. A když Káčko vtrhne do auly VŠE, dějí se věci.

IT LOV

Vyrazili jsme no lov a přijdem si i pro tebe!

Posted by ITlov on Monday, March 21, 2016

Tak kamaráde, skončilo ti flákání. U nás budeš v kanclu 2 dny v tejdnu. A třetí den ten tvůj ksicht nechci vidět, protože budeš mít home office, vole." pronáší ve spotu Hynek Čermák. Ač se jedná o parodii a sdělení zaměstnaneckého benefitu zároveň, zní to také drsně a gaunersky. To jen dokazuje, že casting na hlavní roli se povedl. „Volba tohoto herce nebyla z naší strany náhodná. Chtěli jsme známou tvář s pověstí drsňáka, která do školy prostě vtrhne a začne lovit absolventy. Casting tedy neprobíhal, oslovili jsme rovnou Hynka Čermáka,” přibližuje mluvčí holdingu Tipsport Lubomír Ježek, že v tomto případě se šlo najisto.

Na výrobě spotu spolupracoval Tipsport s agenturou Studenta Media, která se zabývá tzv. employer brandingem. Scénář a režii měl na starost Kamil Bartošek, jinak známý především jako Kazma díky svému pořadu One Man Show na Stream.cz. 

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.