Chutná OK, 'chválí' Pepsi dietní Coca-Colu v nové kampani

27. 2. 2024 | Petr Michl
Jo, je to v pohodě. Úplně přijatelné, tvrdí Pepsi o Coca-Cole. Podprahově ovšem cítíme z této australské kampaně spíše ostravské: „P*čo!“

 

Pepsi se opět opírá do svého úhlavního konkurenta. Pro „značku vyzyvatele“ je to pochopitelný úděl. Pepsi už roky pořádá roadshow, v jejímž rámci nabízí slepé testy colových nápojů. Jsou si tak jistí, že lidem bez viditelného brandingu chutná Pepsi více než originál z Atlanty. V rámci nové australské kampaně se ovšem strefuje do Coca-Coly napřímo.

Respektive s pomocí šikovného pootočení plechovky tak, že je z COKE vidět čistě jen OK. Nápis na printové reklamě pak říká:

Tastes OK

 

Tedy: „Chutná přijatelně.“ Samozřejmě dobré hodnocení umí potěšit. Neplatí to ale, když je podáno spíše ve smyslu známkování jako ve škole: „Dobrý, takže za 3.“

Claim „Tastes better with Pepsi MAX" pak jasně říká, co je lepší volba a kdo za tímto špílcem stojí.  

Kampaň vznikla v australské agentuře Special a zapadá do dlouhodobé iniciativy Pepsi pojmenované Tastes Better

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: