Chybělo jim vesmírné zpravodajství od NASA, rozhodli se ho dělat sami

7. 10. 2013 | Bednářová Daniela
Když NASA nemůže, fanoušek pomůže. Díky finančním problémům funguje v rámci NASA jen kontrolní středisko, lidé na Twitteru, ale nechtějí o svoje novinky přijít. Přišli proto s řešením.

Amerika řeší svoje finanční problémy. Mezi jedny z úsporných opatření patří to, že část státních zaměstnanců musela nastoupit na nucenou dovolenou. Plány to narušuje nejen Američanům, ale i turistům. Zavřené jsou totiž i národní parky, muzea či ikonická místa, jako je Socha svobody.

Omezení se dotklo i Národního úřadu pro letectví a kosmonautiku – NASA. Funkční zůstalo jen kontrolní středisko v Houstonu. Neběží ani varovný systém před potenciálně nebezpečnými asteroidy a kometami, který fungoval přes Twitter, natož běžné účty NASA na Twitteru.

Vesmírní nadšenci ale o svoji dávku hvězdných informací nechtějí jen tak přijít. Proto přišli s náhradním plánem. Převzali informování o vesmíru do vlastních rukou. Pod hashtagem #ThingsNASAMightTweet sdílejí na Twitteru informace, které by mohla agentura sdílet, kdyby mohla provozovat svoje účty.

Milovník vesmíru Bill Dunford, který za projektem s hashtagem #ThingsNASAMightTweet stojí, říká, že se prostě snažil uhodnout, o čem by NASA mohla informovat a pak to udělal sám.


Hashtagu dost pomohlo i to, že jej zmínili v diskuzi u příspěvku Angely Gibson, která se již dříve podílela na komunikaci NASA na sociálních sítích. Dunford a jeho hashtag se tak dostali do té správné skupiny, která má o informace u vesmíru zájem a zároveň je schopná je i sama vytvářet.

A co na to říkají lidé, kteří měli komunikaci za NASA na sociálních sítích doposud na starosti?

„Jsme nadšení,“ sdělila portálu Mashable Veronica McGregor, která má většinu twitterových účtu úřadu na starosti. (A to i MarsCuriosity, který má přes 1,5 milion followerů.) „Lidé po nás převzali tweetování vesmírných novinek a to je skvělé.“

Mohli si jen stěžovat na to, že vláda jejich oblíbený zdroj informací utnula, ale oni se místo toho rozhodli něco dělat a rozšířili poměrně neskladný hashtag mezi širokou skupinu lidí. Za to jim tleskáme.

Zdroj: www.mashable.com

Štítky dokumentu: Twitter
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.