Čím více darujete peněz, tím více rozzáříte svět nemocného dítěte

2. 3. 2017 | Jakub Hort
Nezisková organizace v interaktivním videu skvělým způsobem zobrazila vliv darovaných peněz na život nemocného dítěte.

Pod taktovkou agentury Saatchi & Saatchi New York vznikla nová důmyslná fundraisingová kampaň, která využívá interaktivní video. V tom velmi chytře ukazuje, jak darování peněz na podporu dětí s vrozenou vadou srdce může přinést více radosti do jejich životů.

Animované video na webové stránce Give a Fuller Life, která patří neziskové organizaci Little Mended Hearts, otevírá svět Maxe. Svět, který postrádá naprosto všechno, včetně barev. Vše se ale začne měnit ve chvíli, kdy začnete klikat na tlačítka na pravé straně obrazovky. Každé tlačítko má svou hodnotu, kterou můžete přispět. Při stisknutí tlačítka se pokaždé Maxův svět trochu více zaplní a zabarví. Připojí se k němu přátelé, rodina, domácí mazlíčci, a nakonec se dotvoří i svět okolo něj.

Záleží jen na vás, jak moc chcete Maxův svět obohatit, a jakou částku mu přispějete.

Skvělé provedení kampaně dává potenciálním přispěvatelům do ruky nástroj, který ukazuje, jakou roli mohou hrát jejich darované peníze v životě nemocného dítěte. Podobné finanční příspěvky je často velmi těžké shánět právě z důvodu, že není jasné, kde by byly peníze utraceny. Díky této webové stránce tvůrci strhli oponu mezi darujícím a obdarovaným a ukázali všem, jaký pozitivní dopad bude příspěvek mít.

Na závěr je nutné dodat, že příběh ve videu není tak úplně smyšlený. Byl inspirován skutečným Maxem, který opravdu příspěvek od Mended Little Hearts  dostal. Není ale jasné, jakou formou nakonec byly peníze využity. Po přehrání celého vybarveného videa na webu Give a Fuller Life se divák už sám zavázal, jakou částkou Maxe podpoří, a jen těžko bude hledat před sebou výmluvy, proč částku neposlat.

Zdroj: Give a Fuller Life

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.