Co na e-commerce scéně změnil uplynulý pandemický rok? Odpoví E-Business Forum

3. 5. 2021 | redakce
Tradiční konferenci E-Business Forum o online byznyse čeká internetová premiéra, a to už 25. května. Kromě koronakrize budou hlavními tématy péče o zákazníka, proměna logistiky a udržitelnost a odpovědný přístup k podnikání.

E-business Forum je největší česká e-commerce konference, na které špičky online byznysu sdílí své zkušenosti a know-how. Na letošním 12. ročníku 25. května vystoupí dvacítka spíkrů ze společností Heureka Group, ABRA Software, Alza.cz, Mall Group, Zásilkovna, Econea.cz, Notino, Košík.cz, DoDo, Liftago, Shopsys, Daktela, LCG New Media a dalších..

Vybíráme z programu

Dopady koronakrize na e-business

Uspíšila koronakrize digitalizaci trhu? Přestanou mít kamenné obchody smysl? CEO společnosti Heureka Group Tomáš Braverman ve své prezentaci popíše změny a vývoj nákupního chování v nouzovém stavu. Nezůstane pouze u situace v České republice, zaměří se také na Slovensko a zbytek střední a východní Evropy.

Jakým způsobem fungují krizová opatření v Alza.cz? Jak vypadala před Covidem a jak zásadně se změnila během nástupu pandemie? O tom všem bude vyprávět místopředseda představenstva Alza.cz Tomáš Havryluk.

Logistika

Udržet funkční logistiku ve chvíli, kdy se v důsledku vládních nařízení situace neustále mění, je mimořádně obtížné. Přepravní společnost Zásilkovna musela čelit největší výzvě své desetileté historie, o které promluví její zakladatelka Simona Kijonková.

Michal Menšík, CEO DoDo, prozradí, jak koronavirus zamával logistikou e-shopů. Jak se změnil pohled zákazníků na doručování v době nouzového stavu? A jak zásadně může kvalitní logistika ovlivnit výkon internetového obchodu?

Udržitelnost a společenská odpovědnost

Jak se po celém světě hledají módní kousky, které mají skvělý design, jsou funkční, kvalitní a vyrobeny udržitelným způsobem? Co firmě Freshlabels přináší neotřelý přístup k zákazníkům v prodejnách? A jak přesně vypadá zákaznický servis, díky kterému se z nákupu stal zážitek? Vše prozradí CEO a spoluzakladatel tohoto obchodu s udržitelnou módou Jakub Veselský.

objev.it/Udrzitelny-report ✅ Nic takového jako 100% udržitelnost neexistuje. Nabízí se však řada kreativních a...

Zveřejnil(a) Freshlabels dne Neděle 14. března 2021

Může i malá firma pozitivně ovlivňovat svět kolem sebe a mít viditelný dopad? Zakladatel společnosti Econea.cz Pavel Milan Černý ukáže, jak jeho firma pracuje s udržitelností, která je podstatou jeho podnikání – ať už v provozu, při výběru produktů nebo se zákazníky.

Péče o zákazníka

Jste skutečně "prozákaznickou" firmou? Jak neopakovat chyby zákaznických center, používat správná KPI a pracovat s daty? Na přednášce probereme práci operátorů, systémy, s nimiž pracují a to, jak lze operátorům usnadnit a zefektivnit práci a zlepšit jejich zastupitelnost. Své zkušenosti předá Roman Baar, Senior technický konzultant z firmy Daktela.

Tlak zákazníků na ekologicky šetrné nakupování nelze ignorovat. E-shop s potravinami i díky přáním svých zákazníků rozšířil svou nabídku o privátní značku s kvalitními surovinami s jasným původem, bezobalové nakupování nebo zálohované PET lahve a plechovky. Co Košík plánuje do budoucna a jak přesně se zákazník může podílet na designu nových produktů? Do všeho nás zasvětí CEO společnosti Košík Tomáš Jeřábek.

Něco navíc: jaká další témata ještě zazní?

Zmíněné čtyři tematické okruhy rozhodně nepokrývají všechny přednášky. Program toho nabízí mnohem více:

Je e-commerce na cestě ke spolupráci v celém oboru? Tuto otázku položí Jaroslav Řasa, zakladatel technologické firmy ABRA Software, která vyvíjí a dodává moderní informační systémy. Věří, že cesta, jak IT specialisté mohou kvalitně splnit enormní množství všech potřebných úkonů v e-commerce, vede přes spojení sil, platformy a propojitelná řešení. Jak přesně v praxi může tato spolupráce v budoucnosti vypadat nastíní ve své přednášce.

Jakou cestou si skupina MALL prošla za poslední čtyři roky? Jak se naplňuje plán proměnit se v online tržiště spojující střední a východní Evropu? Jaké dopady mají tyto kroky na české obchodníky? A co přineslo a jak probíhalo spuštění MALL Pay a MALL.TV? Všechny otázky zodpoví CEO společnosti MallGroup Jan Hanuš.

I přes online formát bude možné pokládat dotazy přednášejícím i debatovat s ostatními “přítomnými“ kolegy z branže, a to prostřednictvím chatu. Pro účast stačí vyplnit jednoduchý online formulář a 25. května se připojit.  

Štítky dokumentu: E-Commerce Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: