Co se stalo minulý týden aneb PIAF!

17. 5. 2011 | ZeB
Mezinárodní festival reklamy PIAF vyhlásil ve čtvrtek 12.května letošní vítěze. České agentury vyhrály tři bronzové ceny.

Mezinárodní festival reklamy PIAF vyhlásil ve čtvrtek 12.května během show v podzemí Veletržního paláce letošní vítěze celé soutěže. Celkem udělila porota 57 cen. České agentury vyhrály tři bronzové ceny.

Ve druhém ročníku mezinárodního festivalu reklamy v Praze soutěžilo 361 prací z 33 zemí. Více než polovina přihlášek byla ze zahraničí. Nejúspěšnější byly ve finále agentury z Izraele a Německa, neztratily se však ani české reklamy. Tři bronzové ceny získala agentura Loosers za kampaň CZ.NIC Dvojníci, Leagas Delaney za zamrzlé kresby vodou pro značku Rajec a Young & Rubicam za reklamu pro Muzeum komunismu.

Loosers: CZ.NIC Dvojníci

Leagas Delaney: Rajec: Frozen Artwork 

Ze slovenských agentur si odnesla tentokrát zlato TRIAD Advertising za využití nástroje Google Analytics jako média. Vůbec poprvé udělil PIAF nejvyšší ocenění Grand Prix, a to pro Get Tested Project. Agentura Shalmor Avnon Amichay / Y&R nechala v den boje proti AIDS otestovat na HIV 30 předních rozhlasových hlasatelů v Izraeli během jejich vysílání. Výsledky dostali do 30 minut. Vzniklo dvacet hodin vysílání věnovaného tématu prevence AIDS a následoval více než poloviční nárůst lidí, kteří se nechali otestovat.

Zdroj: PIAF
 

Štítky dokumentu: Google YouTube

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: