Coca-Cola v Rumunsku integrovala náramky na hudební festival přímo do etiket na lahvích

29. 5. 2017 | Petr Michl
V Rumunsku dokázali přimět teenagery nosit dobrovolně kus etikety Coca-Coly jako módní náramek.

Značky spojené s velkými hudebními festivaly mohou vymýšlet spousty zajímavých věcí, jak udělat toto partnerství smysluplné. Obvykle se to ale týká atrakcí pro jeho návštěvníky přímo na akci. Coca-Cola v Rumunsku přišla se způsobem, který funguje ještě před otevřením festivalových bran.

Ve spolupráci s McCan Bucharest byly vytvořeny náramky na etiketě lahví Coca-Coly ve funky designech, například s audiokazetami. Ty mohly zároveň fungovat jako náramky stvrzující vstup na jeden z největších hudebních festivalů v Rumunsku, Untold, odehrávající se v Transylvánii. Pro zjištění, jestli tomu tak skutečně bude, postačilo oskenování speciální mobilní aplikací. Zkusilo si to téměř 118 tisíc lidí.

I ti, co lístek zadarmo na festival nezískali, ale začali náramek nosit jako módní doplněk. Coca-Cola přistoupila k této kampani s tím, že 40 % teenagerů za uplynulý měsíc před spuštěním akce neochutnalo Coca-Colu, téměř všichni ale navštívili předchozí rok v létě alespoň jeden hudební festival. Po dobu kampaně se zvedly prodeje Coca-Coly o 11 %. Dle značky tato aktivace překonala svými výsledky o 27 % tu nejúspěšnější z předešlých.

Video s případovou studií naleznete níže:

Štítky dokumentu: Podpora prodeje

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: