Coca-Cola vám v nové outdoorové kampani ukáže nejbližsí koš na tříděný odpad

7. 6. 2019 | Kristýna Vozková
Tyto koše na tříděný odpad nepřehlédnete. Postará se o to nová kampaň Coca-Coly, která proměnila billboardy v obří eco-friendly ukazatele.

Coca-Coly mobilizuje své konzumenty k třídění odpadu novou outdoorovou kampaní, která je součástí širší iniciativy bojující za udržitelnost životního prostředí. Z průzkumů chování spotřebitelů totiž vyplývá, že pokud jsou koše na tříděný odpad dobře viditelné a vždy po ruce, zvedne se podíl třídění o neuvěřitelných 141 %. Právě toho Coca-Cola využila a rozhodla se své konzumenty v jejich aktivitě malinko popostrčit. 

V některých zemích střední a východní Evropy se tak billboardy značky proměnily v obří ukazatele nejbližšího koše na tříděný odpad, ať už stávajícího nebo nově umístěného. Grafika kampaně využívá typického bílého pruhu na kontrastním červeném pozadí. Jen v tomto případě linii zakončuje ruka s prstem ukazujícím na místo, kde se milovníci Coly mohou lahve nebo plechovky ekologicky zbavit. Kampaň, kterou pro Coca-Colu vytvořili kreativci z Publicis Italia, byla uvedena během hudebního festivalu Happy Energy Tour v Bulharsku. Po jeho skončení agentura uvedla, že se díky billboardům podařilo zrecyklovat o 85 % spotřebovaných plechovek více v porovnání s loňským rokem.

Tato iniciativa je však jen malým krůčkem směrem ke snížení podílu odpadu společnosti. Coca-Cola se totiž zavázala, že do roku 2025 bude 100% obalů značky recyklovatelných a do roku 2030 plánuje zavést systémy, které zajistí, že se k recyklaci navrátí každá jedna lahev nebo plechovka, která se dostane do oběhu.

 

Zdroje: lacriaturacreativa.com, adage.com, lbbonline.com

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: