Communication Wednesday: Mobilní marketing jinak

16. 2. 2012 | PeMi
Příští akce v rámci Communication Wednesday slibuje nahlédnutí do světa chytrého mobilního marketingu.

Podtitul dalšího setkání Communication Wednesday zní: „Jak se lidem ve městě dostat do kapsy.“ Nebude se jednat o kurz pouličních krádeží, ale o přednášky zaměřené na mobilní marketing. Program setkání toto téma uvede v širších souvislostech.

 

Pohled zástupce velké firmy s přístupem k obřímu množství dat a třeba i výjimečné možnosti lokalizovat člověka díky technologii triangulace bude zastupovat Key Account Manager O2 Media, Martin Dolejš. O těžší práci spojené s aktivním zapojením člověka s pomocí mobilního marketingu pohovoří Eliška Hutníková z H1.cz v bloku věnovaném SoLoMo, buzzu kolem něj a jeho reálných možnostech.

Vnímání reklamy v mobilních telefonech očima zákazníků osvětlí Research and Insights Manager ze společnosti MEDIARESEARCH, Hana Friedlaenderová. Přehled toho, kolik lidí může mobilní marketing v České republice reálně zasáhnout, poté dodá Senior manažer mobilních plateb z T-Mobile Czech Republic, Vít Šoupal.
 

Akce se koná 22.2. od 18 hodin. Více podrobností naleznete na stránkách Tuesday.cz.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.