CRM České pojišťovny povede Románek

1. 4. 2010 | ILE
Novým náměstkem České pojišťovny pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) a marketing se od 1. dubna stává Zdeněk Románek. Jde o novou pozici, která doposud v České pojišťovně neexistovala. Románek v ČP pracuje od roku 2007, kdy byl jmenován do funkce ředitele úseku CRM. Před nástupem do pojišťovny působil mimo jiné ve společnostech KPMG, RA-JV Lazard Frerés/Latona a McKinsey&Company.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Novým náměstkem České pojišťovny pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) a marketing se od 1. dubna stává Zdeněk Románek. Jde o novou pozici, která doposud v České pojišťovně neexistovala.
Románek v ČP pracuje od roku 2007, kdy byl jmenován do funkce ředitele úseku CRM. Před nástupem do pojišťovny působil mimo jiné ve společnostech KPMG, RA-JV Lazard Frerés/Latona a McKinsey&Company.
Česká pojišťovna je součástí Generali PPF Holdingu B.V., který působí ve 14 zemích střední a východní Evropy. Holding spravuje prostřednictvím svých dceřiných společností aktiva přes 12 miliard eur a poskytuje v regionu služby více než deseti milionům klientů. Sídlo má v Nizozemsku a jeho hlavní organizační pobočka sídlí v Praze. Generali PPF Holding je společný podnik Assicurazioni Generali (51 procent) a PPF Group (49 procent).


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: