CSR má novou funkci - navrátit lidem důvěru v korporace

18. 3. 2010 | KER
Programy corporate social responsibility mají v současné době novou hlavní funkci. Podle Kevina Mosse z BTA jí má být cílené obnovování důvěry běžných lidí v globální korporace. Oznámil to v rámci svého příspěvku na konferenci PR News 2010. "Důvěra bežných lidí utrpěla velkou ránu v průběhu ekonomické krize, která chtě nechtě padla z určité části i na naši hlavu.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Programy corporate social responsibility mají v současné době novou hlavní funkci. Podle Kevina Mosse z BTA jí má být cílené obnovování důvěry běžných lidí v globální korporace. Oznámil to v rámci svého příspěvku na konferenci PR News 2010.
"Důvěra bežných lidí utrpěla velkou ránu v průběhu ekonomické krize, která chtě nechtě padla z určité části i na naši hlavu. Právě proto musí společnosti v rámci CSR ukázat, že jim záleží právě na běžných lidech," oznámil v rámci svého příspěvku. Společnosti se hlavně mají postarat o to, aby byly lidmi vnímány "v kontextu", tedy jako součást běžného života a globálního dění. Právě proto je ovšem důležité, aby společnosti běžnému člověku prokázaly, že si svoji roli uvědomují, nezříkají se zodpovědnosti a snaží se co nejvíce přispět ke zlepšení současného stavu. A to jak v rámci komunity, regionu, ale i například celého světa, například prostřednictvím promyšlených ekologických programů.

Štítky dokumentu: Facebook Formy PR

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: