ČT na olympiádě nevydělá

15. 2. 2010 | ILE
Česká televize na zimních olympijských hrách ve Vancouveru podle předpokladu nevydělá. A to ani přes to, že u jednotlivých reklamních vstupů zvedla ceny - na ČT4 téměř o čtvrtinu, na ČT2 ještě více. Díru, která po olympiádě v rozpočtu vznikne tak zalepí koncesionářské poplatky. Na olympiádě letos pravděpodobně prodělají i velké komerční zahraniční stanice.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Česká televize na zimních olympijských hrách ve Vancouveru podle předpokladu nevydělá. A to ani přes to, že u jednotlivých reklamních vstupů zvedla ceny - na ČT4 téměř o čtvrtinu, na ČT2 ještě více. Díru, která po olympiádě v rozpočtu vznikne tak zalepí koncesionářské poplatky.
Na olympiádě letos pravděpodobně prodělají i velké komerční zahraniční stanice. Situace je problematická ze dvou důvodů - za prvé byla letošní olympiáda v otázce nákupu práv dražší než hry předchozí, za druhé kvůli inzertní krizi nemůže počítat s dostatečnými výdělky z reklamy a sponzoringu. Přesvědčila se o tom například televizní stanice NBC, která koupila vysílací práva pro USA. Velikost ztráty televize vyčíslila na neuvěřitelných 3,7 miliard korun.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.