CzechTourism odstartoval VR lety Tokio – Praha. Jsou již vyprodané

22. 10. 2021 | redakce
Japonci si užívají virtuální leteckou linku do Česka. Zážitek, během kterého si cestující kromě virtuální návštěvy České republiky užijí také českou kuchyni, je vyprodaný na týdny dopředu.

 

Vycestovat z Japonska do zahraniční je v současné době stále obtížné. Zahraniční zastoupení agentury CzechTourism v japonském Tokiu proto využilo stoupající popularity virtuálních letů a spustilo ve spolupráci se společností First Airlines virtuální leteckou linku do Česka. Rezervace na nevšední zážitek, během kterého si cestující kromě virtuální návštěvy České republiky užijí také českou kuchyni, jsou vyprodány na dlouhé týdny dopředu. First Airlines plánuje otevření dalších poboček v Tokiu a v Ósace.

„Oslovili jsme First Airlines s nápadem vytvořit virtuální let do Česka. Je to forma propagace, která má velký potenciál,” říká Štěpán Pavlík, ředitel zahraničního zastoupení v Tokiu a dodává:

„Ve spolupráci s regiony České republiky jsme do virtuální prohlídky navrhli zajímavý průřez českými památkami a oproti jiným virtuálním výletům jsme do návštěvy Česka vložili i konkrétní zážitky, které u nás na návštěvníky čekají. Mohou se projet pro po řece jako vodáci, zatančit si na plese v zámeckých prostorách nebo sledovat historický šerm před vstupní branou do hradu. Navíc díky technologii Instapro, která natáčí všech 360 stupňů, se děj odehrává nejen před zraky virtuálních cestujících, ale všude kolem nich. Věříme, že po takto silném zážitku, budou chtít japonští turisté poznat Česko také naživo.”       

Virtuální let mohou zkusit již zítra návštěvníci Czech Festivalu, který se koná ve dnech 22.-24. října v Tokiu. Festival od roku 2016 každoročně pořádá velvyslanectví České republiky v Tokiu ve spolupráci se zahraničním zastoupením CzechTourism a Českým centrem. Minulý ročník proběhl kvůli pandemii pouze virtuálně a letos se akce i přes omezení uskuteční v areálu Shibuya Stream Hall přímo v srdci Tokia. Kromě možnosti zakoupit české produkty, čeká na návštěvníky festivalu bohatý kulturní program a destinační prezentace.

Při příchodu obdrží virtuální pasažér pamětní cestovní pas, který předloží při check-inu a dostane razítko destinace, do které míří. Následně jej letuška odvede do kabiny letadla a usadí na místo v Business Class. Po uvítacím drinku odstartuje virtuální let směr mezinárodní letiště Václava Havla v Praze. V digitálním okénku mohou cestující zamávat symbolu Japonska, hoře Fudži, a následně jim již letuška pomůže s nasazením virtuální helmy. Cestující se rázem se ocitne na letišti Praha a jeho třiceti minutová virtuální cesta po Česku začíná. Po virtuální procházce na ně menu o čtyřech chodech, které připravil japonský kuchař podle receptů Czech Specials – utopenec, hráškový krém, španělský ptáček s rýží a ke kávě či čaji medovník. Během jídla mohou pasažéři sledovat na tabletu před sebou 3D videa z dalších míst České republiky a z reproduktorů letadla poslouchat českou hudbu a doprovodný komentář k jednotlivým navštěvovaným místům.

Štítky dokumentu: Marketing v neziskovém sektoru
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.