Další slepičárna: LG G2 OIS – Steady Feathers

7. 10. 2013 | Petr Michl
Jsou ostré zobáky lepší než chlupaté tlapičky? Další slepice v reklamě ukazuje, že nejen kočky jsou zárukou virality videa.

Klient: LG

Agentura: SuperHeroes Amsterdam

Země: Nizozemí

Nikdo se nesnaží zpochybňovat výsadní postavení koček na internetu, je ovšem nutné přiznat zásluhy těm, kterým náleží. Kuřata za sebou nechávají letos v reklamním světě nesmazatelný slepičinec. A to stále s tím samým fíglem, s jejich schopností udržet hlavu ve stabilizované poloze nehledě na to, jak je hýbáno s jejich tělem. Prvně využila letos v únoru tuto "kuřecí vlastnost" reklama od Fuji na trojitou stabilizaci obrazu ve fotoaparátech této značky. Mnohem více úspěšné bylo zdánlivě těžko pochopitelné spojení drůbeže a luxusního vozu Mercedes-Benz v reklamě Magic Body Control, kterou jsme již rozebrali v samostatném článku.

Nyní na tuto opeřenou módní vlnu naskočil i výrobce elektroniky LG ve snaze propagovat stabilizaci obrazu u fotoaparátů G2 OIS ve svých mobilech. Hlavní hrdinkou krátkého online filmu je Lizzie, kvočna s kamerou na hlavě. Tu jí na ni umístil vášnivý kameraman Dave, jenž se snaží využít stabilizační efekt v záběrech, o kterých by předtím ani nesnil. Lizzie se tak projede na přídi rychlostního člunu, na závodní motorce, skočí v tandemu s padákem nebo sjede divoké peřeje na kajaku.

Dvou a půl minutové video je rozhodně nejpropracovanější z trojice slepičích počinů, které jsme vyjmenovali. Má příběh a kur s kamerou zde není jen anonymním opeřeným tvorem, ale má vlastní jméno a pomáhá pravidelně „svému pánovi" s jeho prací. Samozřejmě se ale jedná o vytěžení toho samého „stabilizačního efektu" spojeného s jistým wow faktorem nezvyklosti slepice jako reklamní hvězdy. Ten se jistě s „opakovaným vtipem" vytrácí. „Steady Feathers" se i tak daří. Video má za necelých 6 dní od publikování více než 1,5 milionu zhlédnutí. Přesto doufáme, že to je na dlouhou dobu poslední slepičí reklama. Přeci jenom je chlupatá roztomilost koček poněkud přívětivější než ostré zobáky kuřat.

Tip redakce: Slepičímu trendu říká své ANO i Vodňanská drůbež, potažmo Agrofert a Andrej Babiš. V povedeném černo-humorném spotu z minulého týdne pozná Jaromír Jágr své dosud nejlepší křídlo. Neubráníme se přitom pocitu, že si generální ředitel Agrofertu touto reklamou zároveň tak trochu přihřívá volební guláš.

Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.