David 'Pasta' Pastrňák má konečně vlastní značku těstovin

8. 10. 2021 | Petr Michl
Proč to trvalo tak dlouho? Jedno z nejsmysluplnějších partnerství sportovní osobnosti s produktem je skutečností: Pasta má vlastní „pastu“.

 

Nejlepší českým hokejistou současnosti je již několik let v řadě křídelník Bostonu Bruins, David Pastrňák. Hráč oblíbený i americkými médii pro svůj smysl pro humor a výstřední styl oblékání má přezdívku Pasta. Je to odvozenina z jeho jména a s těstovinami neměla v českém kontextu moc společného. V tom americkém, kde se pro těstoviny používá výraz převzatý z italského originálu, ovšem o významu jeho přezdívky nemá nikdo pochyb. Pasta navíc nejraději jí před zápasem těstoviny s boloňskou omáčkou. Bylo na čase, aby se ho jako ambasadora ujal nějaký prodejce těstovin.

Přesně to se nyní stalo. Řetězec supermarketů Stop & Shop přichází s těstovinami typu penne s balením v bostonské zlaté a černé, velkým nápisem „Pasta“ a podobiznou Davida Pastrňáka.

Limitovaná edice bude k dostání v obchodech Stop & Shop ve státě Massachusetts za 88 centů podle čísla jeho dresu. Část ze zisku přitom půjde na podporu výzkumu a péči o děti s rakovinou skrze dvě neziskové organizace Dana-Farber Cancer Institute a Jimmy Fund.

„Chci využít pozice, ve které jsem. Vždyť to nic nestojí. Je pro nás tak snadné věnovat pomoci pár hodin denně. Opravdu chci pomoci, zvláště právě dětem,“ uvedl David Pastrňák, který k celé spolupráci přistupuje čistě pro bono.

Světlo světa spatřilo i propagační video, v kterém Pastrňák pálí do pasty. Přes jeho snahu ovšem nemá na Jaromíra Jágra a jeho reklamu na žvýkačky v balení ve tvaru puku.

I tak jde o chvályhodný počin nejen pro svůj dobročinný rozměr. Doslovnost této spolupráce je jednoduše zábavná a přináší třeba i nadpisy článků jako „A Pasta pasta so you can enjoy pasta while you enjoy Pasta“.


Zdroj: stanleycupofchowder.com

Samozřejmě se ale nabízí myšlenka, že limitovaná edice prodávaná pouze v jednom státu USA je poněkud málo. Potraviny se jmény celebrit mají v Americe tradici, ostatně herec Paul Newman vydělal nejvíc peněz díky omáčkám Newman's Own, ne skrze jeho hvězdnou kariéru v Hollywoodu. Jestli by si někdo zasloužil vlastní značku těstovin, je to „český Pasta“.



Zdroje: Stop & Shop (Global News Wire), Stanley Cup of Chowder


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: