Deník New York Times rozeslal omylem email nabízející slevu

30. 12. 2011 | VOt
Americký list New York Times rozeslal omylem 8 milionům lidí email, ve kterém nabízel zvláštní slevy. Nabídka byla ale určena pouze 300 čtenářům, kteří nedávno zrušili předplatné.

Americký deník New York Times rozeslal ve středu více než 8 milionům lidí omylem email, ve kterém nabízel speciální slevy. Zvláštní nabídka byla však původně určena pouze 300 čtenářům, kteří si před nedávnem zrušili předplatné. New York Times je takto chtěl nalákat, aby si jej opětovaně obnovili.

List v emailu nabízel slevu 50 procent po dobu šestnácti týdnů. Řada lidí na nabídku ihned odpověděla, a tak New York Times nějaký čas slibovanou slevu opravdu dodržoval. Později ji však lidem, kteří email obdrželi omylem, přestal uznávat.

Podle prohlášení amerického deníku se stala chyba pouze na jejich straně a nejedná se o žádný útok hackerů. Šlo čistě o lidskou chybu. Jeden z pracovníků prý omylem rozeslal email celému marketingovému seznamu, namísto konkrétní cílové skupině.

 

Zdroj: www.reuters.com
 

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.