Destilace Hitlera a Stalina dosáhla na zlato

15. 6. 2011 | KuL
Na mezinárodním festivalu Golden Hammer v Rize získala zlato tisková reklama na vodku Amundsen z dílny Ogilvy&Mather.

Na mezinárodním festivalu Golden Hammer v lotyšské Rize si vedly české reklamní agenturu vcelku dobře. Zlato si doslova „vydestilovala“ agentura Ogilvy&Mather, a to za tiskovou reklamu na šestkrát destilovanou vodku Amundsen. Kampaň probíhala letos v květnu a dubnu a obhájila tak pozici nejúspěšnější reklamy 12. ročníku festivalu.

Koho vlastně napadla myšlenka znázornit šestinásobnou destilaci vodky tímto netradičním způsobem - Šestkrát destilovaný Hitler jako roztomilý „zajíček ušáček“ a Stalin vydestilovaný v Santa Clause? Nápad vznikl v týmu kreativního ředitele Ogilvy Group Tomáše Belka ve složení Martin Demartini a Ronald Štefka. Na výtvarném řešení spolupracovali jejich ukrajinští kolegové pod vedením regionálního kreativního ředitele Willa Rusta.


 

Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.