Diesel připomíná, že život je plný nedostatků, a proto je krásný

6. 2. 2018 | Milada Zemanová
V nové kampani módní značka Diesel ukazuje, že ačkoliv se snažíme odstranit své nedostatky, ty nakonec vždy vyhrají. A to i nad plastickými operacemi.

Diesel navazuje na svou loňskou úspěšnou kampaň, která nesla název „Go With the Flaw”. Letošní reklama s názvem „Keep the World Flawed” (Ponechejte svět s chybami, pozn. redakce) opět opěvuje nedokonalosti. Poukazuje na skutečnost, že život není vždy takový, jaký si ho vysníme. A i když se snažíme prvků, které považujeme za nedostatky, zbavit, nakonec se k nám vrátí v podobě, kterou ani v nejmenším neočekáváme.

Na začátku reklamy vytvořené agenturou Publicis Italy se setkáváme se sympatickým mladíkem, který je však nespokojený s velikostí svých uší. Nechá si je proto operativně zmenšit a poté potkává krásnou dívku, do které se bláznivě zamiluje. Jak tento milostný příběh pokračuje dále se podívejte ve videu níže.

Poté, co se hlavní protagonisté do sebe zamilují, přichází na řadu těhotenství a první potomek. Jaké je překvapení obou, když jej poprvé uvidí. V té chvíli oba přiznávají, že jejich perfektní vzhled není úplně přirozený. Zatímco si mladík nechal zmenšit uši, jeho partnerka má operativně upravený nos. Přesto však reklama „Keep the World Flawed” končí v záběru zapadajícího slunce, do kterého kráčí šťastná rodinka. Uprostřed jde malý syn, který si nese všechny znaky, které si jeho rodiče nechali odstranit. Má výraznou tvář ohraničenou velkýma ušima a doplněnou výrazným nosem. A vše je zakončeno optimistickou linkou „Flaws always win” (Nedostatky vždy zvítězí, pozn. redakce).

Celá tato kampaň propaguje kolekci Diesel na jaro a léto 2018 a vyzývá ke kontrastu ve stylu 90. let. Což je prostředí, které na nás dýchá po celou dobu reklamy.

Navíc obsahuje řadu tzv. easter eggs, tedy skrytých překvapení. Když například muž dává své prádlo do pračky, je na ní nálepka @wantedsocks. A právě ta vede na instagramový účet, který podporuje nespárované ponožky.

Dále například fiktivní restaurace Bluffet, kde se pár poprvé políbí, má dokonce svou vlastní webovou stránku. A i ta je věnovaná nedokonalostem, tentokrát v gastronomii.

Diesel tak pojal celou svou kampaň do detailů a snaží se sdělit lidem, že jsou dokonalí i se svými nedostatky.

Kam dál?

Zrzavý mladík tancuje podivný tanec s piruetami mezi vraky na nedostavěném mostě. Střih. Transsexuál si v obchodě vycpává hrudník pomeranči. Střih. Dívka cení na letištní kontrolu zuby ozdobené kovovými zámečky rovnátek. Střih. Mladí lidé pořádají pool párty – bez bazénu. Připomeňte si reklamu z loňského podzimu, kdy Diesel vyhlásil válku dokonalosti reklamou o životě ... bez filtru.

Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.