Dnes byla představena inovovaná Pečeť kvality motorových paliv

25. 3. 2010 | KAS
Někdejší Pečeť kvality, udělovanou Ústavem paliv a maziv v letošním roce nahradí inovovaná forma Programu Pečeti kvality, tentokrát již z dílny společnosti SGS Czech Republic, která Ústav paliv a maziv v loňském roce koupila. Na dnešní tiskové konferenci to oznámili zástupci společnosti.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.dobrapumpa.cz

Někdejší Pečeť kvality, udělovanou Ústavem paliv a maziv v letošním roce nahradí inovovaná forma Programu Pečeti kvality, tentokrát již z dílny společnosti SGS Czech Republic, která Ústav paliv a maziv v loňském roce koupila. Na dnešní tiskové konferenci to oznámili zástupci společnosti. V rámci celkového rebrandingu do korporátního stylu SGS došlo i ke změně pravidel, která jsou veřejnosti deklarována jako přísnější a méně tolerantní - tedy taková, že jsou schopna garantovat kvalitu v síti partnerských stanic lépe než v minulosti.

„Pro běžného motoristu je situace na trhu často nepřehledná, protože konkrétní informace o kvalitě pohonných hmot jsou nedostupné. Východiskem pro jasnou identifikaci čerpacích stanic, které mají samy zájem pravidelně prokazovat, že jejich paliva mají vyhovující kvalitu, je právě Pečeť kvality,“ shrnul funkci Programu Pečeti kvality ing. Vladimír Třebický, CSc., uznávaný odborník na kvalitu pohonných hmot.

Z marketingového pohledu je právě nyní dobrý čas pro změnu - opět se začíná hovořit o klesající kvalitě pohonných hmot a nevhodně  nastaveném systému informování veřejnosti Českou obchodní inspekcí, který znemožňuje varovat motoristy před čerpacími stanicemi, které pravidelně porušují jakostní normy.
Pečeť kvality má nově podobu vycházející z korporátního stylu společnosti SGS. Celý program je navíc podpořen také rebrandovanou internetovou prezentací Dorbrá pumpa (www.dobrapumpa.cz), která kromě teoretického penza materiálů nabízí i široké portfolio praktických a užitečných nástrojů.

Češi jsou obecně velmi důvěřiví k certifikacím nezávislých orgánů. Dokazuje to například jejich vztah ke státní potravinářské značce Klasa. Tu znají a využívají tři ze čtyř Čechů a výrobky, které jí jsou označené, mají prokazatelně vyšší odbyt až o jednu třetinu.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.