Dnes poprvé vyšel titul Český exportér

22. 2. 2010 | TMJ
Dnes se poprvé představí nový ekonomický měsíčník Český exportér z produkce vydavatelství Stanford a.s. Jedná se o specializovaný časopis, který je zaměřen na problematiku zahraničního obchodu a především pak na obchodní příležitosti českého vývozu na zahraniční trhy. Ve svém ročním edičním plánu, který byl představen v tiskové zprávě, se hodlá věnovat i vysoce atraktivním, ale také do jsitém míry rizikovým trhům, jako je například Irák, Vietnam nebo Kazachstán.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

(Praha, 22. února 2010) -  Dnes se poprvé představil nový ekonomický měsíčník Český exportér z produkce vydavatelství Stanford a.s. Jedná se o specializovaný časopis, který je zaměřen na problematiku zahraničního obchodu a především pak na obchodní příležitosti českého vývozu na zahraniční trhy. Ve svém ročním edičním plánu, který byl představen v tiskové zprávě, se hodlá věnovat i vysoce atraktivním, ale také do jsitém míry rizikovým trhům, jako je například Irák, Vietnam nebo Kazachstán.

„Cílem Českého exportéra je poskytovat praktické rady a informace pro vstup českých firem na zahraniční trhy a také pro jejich úspěšné fungování na těchto trzích.“ uvádí Erich Handl, ředitel vydavatelství Stanford.

Český exportér bude vycházet z poznatků a zkušeností konkrétních podnikatelů – úspěšných a zkušených vývozců a zástupců státních institucí, organizací, které podporují vývoz. Nový měsíčník nabídne analýzy i ekonomické rozbory a statistiky, rozhovory s podnikateli a s představiteli proexportních organizací. Titul vychází ve spolupráci s Ministerstvem průmyslu a obchodu a České agentury na podporu obchodu CzechTrade, dále využívá cenné informace Svazu průmyslu a obchodu, Hospodářské komory a dalších subjektů spjatých s českým exportem.

"Český exportér by měl být univerzálním průvodcem pro byznysmeny. Naší vizí je, že pokud pojede český podnikatel obchodovat například do Číny, vezme si s sebou příslušné vydání časopisu a nejde v něm všechny potřebné informace. Jaké jsou kulturní odlišnosti při obchodním jednání, jaké jsou momentálně v Číně k mání zakázky nebo co přinesl nový investiční zákon," doplňuje vedoucí redaktor Českého exportéra Tomáš Stingl.

Český exportér je speciálním suplementem týdeníku Profit. Měsíčník bude mít brzy také internetovou podobu na adrese www.ceskyexporter.cz

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.