Dobrý web rebranduje, vzniká Sherpas

15. 11. 2017 | redakce
Digitální agentura Dobrý web rebranduje na Sherpas . Staré jméno již plně neodpovídalo její nabídce služeb.



Agentura Dobrý web po čtrnácti letech na trhu rebranduje a představuje značku Sherpas, kterou navazuje na své dosavadní agenturní působení. Přebírá tak mimo jiné postavení lídra v oblasti user experience na českém trhu. Brand Dobrý web bude nadále zastřešovat aktivity týkající se vzdělávání a školení. 

Sherpas kombinují hlubokou a dlouhodobou znalost digitálního chování zákazníků v jednotlivých tržních vertikálách s metodami user centered designu a nástroji digitálního markertingu. Tento mix zajišťuje, že digitální design a marketing je důsledně navržen na základě potřeb zákazníků a jejich reálného chování, což vede k nejlepším výsledkům.

Proč Sherpas?

Nový brand společnosti symbolizuje její přístup ke klientům, inspiruje se u horských šerpů jakožto respektovaných průvodců, kteří se dokáží vyznat na každém metru trasy na vrchol a správně balancují na hraně mezi odvahou a rizikem. 


Tomáš Hrivnák, který pracoval na rebrandingu a stojí za novým názvem, uvedl na konferenci WebTop100, že starý brand ztrácel svou relevanci. Neodpovídal aktuální nabídce služeb agentury.

S pomocí nového brandu i hlavního claimu, tzn. "UX driven digital agency” chceme daleko srozumitelněji křičet do světa, že vše, co děláme pro naše zákazníky, ať už v oblasti designu, online marketingu, nebo výzkumu, se točí kolem chování, potřeb a emocí jejich vlastních uživatelů a zákazníků,” vysvětluje Luboš Plotěný, CEO Sherpas.

Značka Dobrý web bude nadále zastřešovat vzdělávací aktivity firmy, mezi něž patří projekt semestrálního studia digitálního marketingu DigiAka a také desítky školení pro veřejnost.

Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: