Dove: Real Beauty Sketches

17. 4. 2013 | Petr Michl
Dove propaguje svoji kampaň za skutečnou krásu silněji a lidštěji než kdy předtím.

Klient: Unilever

Značka: Dove

Produkce: Ogilvy & Mather

Země:  Brazílie

Značka Dove se dlouhodobě snaží opravit pokroucený pohled na ženskou krásu. Tím, že ženám pomáhá cítit se sebevědoměji, buduje i velmi kvalitní vztah se svými zákaznicemi. Kampaň Real Beauty (Za skutečnou krásu) odstartovala již v roce 2004. Podle studie, kterou kosmetická značka v témže roce provedla, se za krásné považují pouhá dvě procenta žen. Přesně v duchu odstraňování podceňování vzhledu sama sebe se nese i nejnovější spot značky.

V něm bývalý forenzní specialista, jehož prací bylo kreslit portréty zločinců podle popisu svědků, kreslí ženy za plentou, které popisují sebe sama. Poté se rysy tváře těch samých žen snaží co nejlépe vystihnout lidé, kteří je ten den potkali a bavili se s nimi při čekání. Asi nezkazíme žádné překvapení, když prozradíme, že dle vlastního popisu vypadají ženy na kresbách o poznání hůře. Dle charakteristiky jiných jsou mnohem atraktivnější, štíhlejší a šťastnější.

Video publikované na YouTube v neděli 14.4. již dosáhlo na téměř 1,7 milionů zhlédnutí. To samé poselství o zbytečnosti podceňování sebe sama a respektu k vlastní opravdové kráse se Dove snaží šířit posledních 9 let. Na dané téma provedl nespočet výzkumů, takto poutavá prezentace jejich závěrů ale rezonuje u cílové skupiny více než tiskové zprávy rozeslané do tisícovek redakcí ženských časopisů.

Tip redakce: Chcete si prohlédnout další reklamy Dove? Přečtěte si článek, v kterém najdete i oceňované reklamy na podporu Dove Self-Esteem Fund založeného v roce 2006.

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: