Dove přichází s řadou lahví sprchových gelů různých tvarů

10. 5. 2017 | Petr Michl
Podsaditá, s širokými boky, výraznými křivkami nebo vytáhlá? Všechny jsou v pořádku.

Podsaditá, s širokými boky, výraznými křivkami nebo vytáhlá? Všechny jsou v pořádku. Mluvíme nejen o ženách, ale i o limitované edici sprchových gelů od Dove.

Dove k tomu říká v tiskové zprávě

„Každá verze ženské krásy je rozdílná. A dle našeho názoru bychom měli tyto rozdíly oslavovat. Přesně o tom je opravdová krása, o unikátních věcech, které nás dělají odlišnými a jedinečnými. Prosazujeme tuto verzi krásy už 60 let a oslavujeme rozdílnost žen v našich výjimečných kampaních o opravdové kráse. Chtěli jsme nicméně přinést (tento koncept) v život i skrze naše produkty.“

Idea této kampaně vyšla z agentury Ogilvy UK. Limitovaná edice dostala  příznačný název The Real Beauty Bottles a obsahuje 7 různých tvarů lahví. Jedná se o fyzické potvrzení dlouhodobé komunikační linky značky Dove.

Ta hledá skutečnou krásu nejen ve svých kampaních, ale pořádá za účelem jejího poznání i rozsáhlé výzkumy. Z jejich Dove Global Beauty and Confidence Report vyplývá, že plná polovina žen pocítila ze sociálních médií tlak, že by měla vypadat určitým způsobem. Dove se jim snaží předat myšlenku o kráse v mnoha podobách dlouhá léta prostřednictvím svých reklam. Nyní to budou ženám připomínat i samotné produkty stojící ve sprše. 

Štítky dokumentu: Budování značky Formy PR

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: