Duhová kulička už se kutálí

30. 5. 2011 | MiL
Přibližně před hodinou začal devátý ročník mezinárodního festivalu reklamy Duhová kulička.

Přibližně před hodinou začal devátý ročník mezinárodního festivalu reklamy Duhová kulička. Ve Zlíně se sešli odborníci na marketingové komunikace a právě hodnotí všechny přihlášené reklamy. Do zítřka rozhodnou, které práce si odnesou Duhovou kuličku. Poroty jsou dvě, obě složené z odborníků na marketingové komunikace. Do Zlína dorazili např. Thomas Schmid z rakouské agentury Friendly Fire nebo Miroslav Pomikal z Young & Rubicam Praha.

Úkolem obou porot je posoudit reklamy, přihlášené do devíti kategorií hlavní soutěže. Posuzovat budou kreativní zpracování, dopad na příjemce, originalitu a další. Oceněné reklamy budou odhaleny zítra v 19:00 v Kongresovém centru Zlín, kde proběhne Galavečer Duhové kuličky. Podobně jako na loňském ročníku jsou i letos jednou z částí programu festivalu tematické konference. Letos byla zvolena následující témata: reklama v roce 2025, mediální sebeobrana v praxi, společenské odpovědnost firem či komunikace energetických společností.

Chteli-li se o Duhové kuličce dozvědět více, podívejte se na následující (možná trochu amatérsky působící, ale přívětivé) video.
 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: