Durex skvěle reagoval na uměleckou instalaci v Paříži

23. 10. 2014 | Petr Michl
Moderní umění je nevyzpytatelné a někdy může připomínat klidně desetimetrový anální kolík. Značka Durex toho dokázala skvěle využít.



U příležitosti Mezinárodního veletrhu současného umění v Paříži byla minulý čtvrtek vztyčena na Place Vendôme nafukovací instalace Paula McCarthyho s názvem „Strom". Mnoho lidí se nicméně přiklánělo k tomu, že připomíná spíše anální kolík. Pařížané jsou pravděpodobně mnohem prudérnější než například obyvatelé Brna, kteří mají kus umění připomínající sexuální hračku přímo na hlavním náměstí. „Strom" totiž v noci z pátku na sobotu několik z nich propíchlo a vypustilo. Ještě předtím ale dokázala situace skvěle využít značka Durex.

Na Twitteru @DurexFrance publikoval sérii fotografií s instalací a svým lubrikačním gelem. Fiktivní postava Dr. Phil Good poskytla k první fotografii tento komentář: „Přímo z Place Vendôme. Dle mých výpočtů si takovéto monstrum žádá 6 tub lubrikantu."  V druhém pak slibuje výhru v podobě lubrikačního gelu těm, co se u něj na náměstí zastaví.


Jedná se o práci digitální agentury Marcel, která spravuje pro Durex ve Francii sociální média. Durex je známý marketingovou komunikací, která se nebojí lascivní nadsázky. Ostatně kdo jiný než značka spojená přímo se sexem by si měl sexuální narážky dovolit?

Tweet Durexu je jen skvělým pokračováním nastaveného kurzu. Naštěstí přišel relativně rychle. K žádné opravě a dofukování totiž již nedojde. Autor díla McCarthy se pro deník Le Monde vyjádřil, že nemá zájem na dalším vytváření „konfrontace a fyzického násilí".

Zdroj: The Wall Street Journal, @DurexFrance


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: