E15: Tendr na prodej reklamního času ČT má první dva zájemce

12. 7. 2010 | ČTK
Tendr na prodej reklamního času České televize (ČT), který stanice vyhlásila minulý týden, má první dva předběžné zájemce. Mediální zastupitelství Media Master, které je současným prodejcem času ČT, a At Media potvrdily, že si vyzvednou dokumentaci k výběrovému řízení. Píše to dnešní vydání deníku E15.

Ilustrační obrázek, zdroj: archiv

Tendr na prodej reklamního času České televize (ČT), který stanice vyhlásila minulý týden, má první dva předběžné zájemce. Mediální zastupitelství Media Master, které je současným prodejcem času ČT, a At Media potvrdily, že si vyzvednou dokumentaci k výběrovému řízení. Píše to dnešní vydání deníku E15. Přihlášky do tendru, jehož hodnota činí 195 milionů korun bez daně z přidané hodnoty, se podávají do 30. srpna.
"Konečné rozhodnutí, zda se tohoto řízení zúčastníme, přijmeme až po důkladném prostudování dokumentace," uvedl ředitel Media Master Ivan Hyžák. Podobně se vyjádřil i Štěpán Wolde z At Media, která prodává inzertní čas menších televizních kanálů jako Óčko, AXN, HBO nebo Film+.
Reklamní prostor ve vysílání ČT dosud prodávala agentura ARBOmedia, což je nynější Media Master. Její provize se podle E15 pohybovala okolo 60 milionů korun za rok, letos jí ale končí smlouva.
"Předmětem veřejné zakázky je zastupování České televize na mediálním trhu při prodeji reklamního prostoru ve vysílání ČT a na teletextových stránkách, popřípadě v elektronickém programovém průvodci ČT," píše se v Informačním systému o veřejných zakázkách.
Česká televize loni podle své výroční zprávy měla z reklamy výnosy 469,3 milionu korun. Proti předchozímu roku to byl pokles o bezmála 270 milionů korun a bylo to také o 285,7 milionu méně, než předpokládal plán výnosů z reklamy.

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.