Electro World chce rozšířit prodejny druhé generace

18. 1. 2010 | TMJ
Eletro World, mezinárodní společnost, jež na českém trhu působí od roku 2002, zveřejnila výsledky prodejů za uplynulé čtvrtletí. Přestože i na Electro World dopadla ve velkém hospodářská krize (jen v ČR ohlásil ztrátu 122 milionů Kč), ohlásil majitel, skupina DSGi, že zhruba 1300 evropských obchodů se v období svátků podařilo zvednout prodej o celých 8%.

Ilustrační obrázek

Eletro World, mezinárodní společnost, jež na českém trhu působí od roku 2002, zveřejnila výsledky prodejů za uplynulé čtvrtletí. Přestože i na Electro World dopadla ve velkém hospodářská krize (jen v ČR ohlásil ztrátu 122 milionů Kč), ohlásil majitel, skupina DSGi, že zhruba 1300 evropských obchodů se v období svátků podařilo zvednout prodej o celých 8%. Podle prohlášení Johna Browetta, výkonného ředitele DSGi, prodeje předčily ty nejoptimistější představy. Zásluhu připisuje zejména nově nasazenému konceptu prodejen.
Ten vychází z filosofie showroomů, zákazník má tedy šanci vyzkoušet si veškerou elektroniku přímo na místě a vidět rozdíly mezi jednotlivými výrobky. Tento koncept, který se nazývá prodejnami druhé generace, je možné spatřit i v ČR, v Praze - Čestlicích.

Štítky dokumentu: Reklama online

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: