Facebook Like Button zvyšuje návštěvnost, ale snižuje celkový čas na stránce

14. 6. 2010 | ITO
Nainstalovat si na svoje stránky nebo blog social plugin od Facebooku s tlačítkem Like je s ohledem na návštěvnost terno. Vyplývá to ze studie, kterou sestavili provozovatelé blogů v čele s projektem TypePad. Z dokumentu vyplývá, že implementací tlačítka Like na sledované stránky se navýšil refferal traffic průměně o jednu polovnu. A to skokově a stabilně. A blogy jsou na tom lépe než běžné weby.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Nainstalovat si na svoje stránky nebo blog social plugin od Facebooku s tlačítkem Like je s ohledem na návštěvnost terno. Vyplývá to ze studie, kterou sestavili provozovatelé blogů v čele s projektem TypePad. Z dokumentu vyplývá, že implementací tlačítka Like na sledované stránky se navýšil refferal traffic průměně o jednu polovnu. A to skokově a stabilně. A blogy jsou na tom lépe než běžné weby.
Podobná čísla potvrdili i někteří další význační američtí bloggeři. Na některých blozích se tlačítkem Like zvýšila návštěvnost až o 200 %, často však na úkor času stráveného na stránce a poměru stránky na návštěvu.
"Nesmíme se nechat zmást dobrými výsledky," upozornil například blogger Tygo. "Vyšší návštěvnost s sebou přináší i negativní jevy. Zjišťuji, že lidé sice častěji čtou moje texty, zdroj si však nevybaví. Zvýšil se mi výrazně bounce-rate, snížil průměrný čas, který lidé u mě na blogu tráví. Brzy se může stát, že počet uživatelů chodících na blog přímou cestou bude nižší, než u těch, kteří přijdou přes Facebook. Tu spoustu problémů, které tímto vzniknou, si každý lehce domyslí sám."

Štítky dokumentu: Facebook Marketingový výzkum
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.