Facebook spouští Campaign Planner

10. 10. 2016 | Petr Michl
Facebook přináší další nástroj pro spokojené inzerenty. Campaign Planner pomáhá vytvořit, porovnávat a sdílet plány propagace na Facebooku a Instagramu.

Facebook přináší další nástroj pro zvýšení spokojenosti inzerentů. Campaign Planner pomáhá vytvořit, porovnávat a sdílet plány propagace na Facebooku a Instagramu. Tyto návrhy kampaní jsou založené na odhadech dosahu a frekvence. Jistě potěší i jejich případná možnost sdílení s klientem skrze jednoduše vytvořitelný link.

Nástroj by měl být dostupný všem s přístupem do účtu v rámci Business Manageru. Prvně si ovšem musíte požádat o jeho zpřístupnění. Využijí ho však spíše jen velcí inzerenti, kteří nastavují kampaně na základě „reach and frequency". Jedná se povětšinou nikoliv o výkonostní kampaně, ale spíše o ty brandové, které se snaží ukázat reklamu často značně velkému publiku při zachování kontroly nad frekvencí zobrazení. Facebook tyto kampaně specifikuje pro publika větší než 200 tisíc uživatelů.


Zdroje: Social Times, Social Media Examiner

Štítky dokumentu: Facebook Reklamy na Facebooku
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.