Facebook testuje další vylepšení u Nabídek

4. 3. 2013 | BeDa
Facebook neustále zkouší vylepšení pro své komeční nabídky „Offers“. Nyní představil další řadu prvků, které by měly zvýšit jejich efektivitu.

Facebook neustále zkouší vylepšení pro své komeční nabídky „Offers“. Nyní představil další řadu prvků, které by měly zvýšit jejich efektivitu. Již v druhé půli února prozradil, že pro „Offers“ testuje vlastní složku, kam si je mohou uživatelé ukládat. Do ní by si měli uživatelé vkládat nabídky, které je zaujaly, ale nechtějí je využít v daném okamžiku. Místo toho je jde odložit ve zmíněné složce nacházející se nalevo od news feedu a dokonce i nastavit možnost upozornění na to, kdy časově omezená nabídka končí. Každý obchodník pro to může využít jen jednu Facebook notifikaci na jednu nabídku.

Tento prvek je spojen s přeměnou tlačítka „Get Offer“ u nabídky na „Shop Now“ nebo „Remind Me“. O sdílení připomínky „Remind Me“ mezi FB přátele mohou uživatelé na rozdíl od uplatnění nabídky rozhodovat dle své vůle.

 

Novinkou, jejíž testování Facebook oznámil nyní, je vylepšení sekce, v které si člověk ukládá nabídky, jež ho zaujaly. Uživatel by v ní neměl najít pouze je, ale i další doporučené nabídky. Ideálně vybírané tak, aby odpovídaly typově těm, o které člověk vyjádřil v minulosti zájem.

 

Maličkou změnou, kterou mohou pozorovat správci FB stránek v masovějším měřítku, je změna loga Nabídek. U příspěvků je možnost vytvoření „Offers“ symbolizována zeleným kolečkem namísto žlutého čtverce.

 

Provozní ředitelka Facebooku, Sharyl Sandberg, na konci ledna uvedla, že Offers dosud využilo 42 milionů lidí („Offers“ tu jsou od září 2012 – pozn. red.). Velký význam má u nich virální a explicitní šíření. Většina lidí reaguje na uplatnění nabídky přáteli, nikoliv na originální příspěvek s nabídkou od značky.

Zdroj: www.insidefacebook.com
 

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.