Facebook zásadně zlepšuje analytiku videí

6. 5. 2014 | Petr Michl

Čím dál více marketérů a správců stránek používá na Facebooku možnost nahrát videa. Facebook je nyní potěšil zlepšením analytiky svého video formátu. Ta byla dosud jen velmi základní, poskytovala de facto jen přehled o počtu zhlédnutí. Během několika příštích týdnů by se možnosti měly rozšířit i o pokročilejší metriky jako průměrný čas zhlédnutého videa a počet příjemců, kteří zhlédli alespoň 95 % stopáže.

Marketéři budou také moci vidět demografické údaje o divácích. Facebook ve svém blogovém příspěvku uvádí, že tyto změny mají pomoci k lepší zpětné vazbě prozrazující, jak video rezonovalo s konkrétním publikem, a ve výsledku i k zlepšování efektivity video kampaní.



Nový design sice umožňuje přehrávat YouTube videa přímo v news feedu ve větším okně než doposud. Zdá se však, že na největším sociálním médiu má mezi videi lepší výchozí podmínky k organickému šíření domácí formát Facebooku.  I když je nahrávání videí zdlouhavé, má tak pro marketéry smysl.

Facebook pro ně nyní dokonce vytvořil krátký přehled analytiky videí dostupný v pdf.

Štítky dokumentu: Facebook Reklamy na Facebooku
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.