Firmy využívající Google Posts se dočkaly jejich přehledů a analytiky

3. 8. 2018 | Milada Zemanová
Pokud pro prezentaci své firmy využíváte Google příspěvky, jistě oceníte, že nyní můžete sledovat, jak dobře či špatně si vedou. A to nejen ve výsledcích vyhledávání, ale třeba i v Mapách.

Google oznámil, že spustil reporty a analýzu pro příspěvky (Google Posts). Tyto příspěvky se nastavují přes službu Moje firma na Googlu a můžete přes ně zveřejňovat události, produkty a služby přímo ve Vyhledávání Google a Mapách Google. Zmíněné analýzy, tzv. Post Insights, ukazují, jak dobře fungují vaše příspěvky v rámci Googlu. Nabízí údaje jako jsou počet zobrazení a kliknutí na tyto příspěvky. K dispozici jsou údaje zahrnující:

  • Jednotlivé příspěvky.

  • Všechny příspěvky z minulého týdne.

  • Všechny příspěvky z minulého měsíce.

Insights zobrazují počet z hlédnutí, kliknutí a procentuální změnu za konkrétní období. Toto období zahrnuje posledních 7 nebo 28 dní a může mít zpoždění až 3 dny. Když se podíváte na statistiky svých příspěvků, uvidíte i data z minulého týdne, které se porovnávají s týdnem předchozím.

Tyto přehledy využijete například v případě, kdy pracujete s příspěvky, sdílíte je s více zákazníky a zjistíte, že máte 20% nárůst vašich zobrazení. Poté se chcete dozvědět, které příspěvky byly nejlepší a měly nejvíce zobrazení. Právě v této chvíli si můžete prohlédnout jednotlivé statistiky příspěvků, a tak zjistíte, jak si vedou a na základě výsledků si naplánujete své další postupy.

Pokud platí některé z následujících faktorů, vaše procentuální výsledky ( rozdíly oproti předchozímu období) se v souhrnu nezobrazí:

  • Vaše příspěvky nezískaly žádná zhlédnutí.

  • Nemáte žádné příspěvky.

  • Vaše procentuální změna je vyšší než 99,99 %.

Níže si můžete prohlédnout ukázku, jak taková statistika pro Google příspěvky vypadá.

Zdroj: Search Engine Land

Dle vyjádření Googlu je nástroj Post Insights k dispozici všem uživatelům služby Moje firma na desktopu a v mobilních zařízeních. Není ale dostupná v aplikaci této služby.

Kam dál?

                                             Zdroj: Google

V Google příspěvcích můžete zveřejňovat zajímavé produkty a nabídky. Stávající a potenciální zákazníky můžete v rámci služby Moje firma na Googlu oslovit novými způsoby. Konkrétně pomocí slev, unikátních nabídek a zdůrazněním vybraných produktů. Do příspěvků snadno zahrnete fotky, videa i odkazy.

Zdroje: Google, Search Engine Land

Štítky dokumentu: Google

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: