Focus Agency završila svůj redesign

22. 5. 2012 | PeMi
Vydavatel portálu Marketing Journal mění svoji webovou prezentaci.

Komunikační agentura Focus Agency, s.r.o., vám přináší již od roku 2004 Marketing Journal. Náš vydavatel nyní zásadně mění svoji tvář. Po firemních šablonách, profilu, bannerech a vizitkách se změnily i internetové stránky společnosti. Nová podoba webu je završením změny grafické prezentace firmy. Nese v sobě bloggerského ducha, klade důraz na čistotu a jednoduchost.

 

Ze „starého Focusu“ zbylo jen původní logo. Možná i kvůli tomu, že je vyvedeno v plastické podobě na stěně kanceláře a dosud neměl nikdo odvahu začít s bouráním. Focus Agency je a chce zůstat pružnou agenturou s perfektním servisem a výkonem. Její služby stojí primárně na public relations, ale nabízí i propagaci napříč více kanály, ať už to je vytvoření strategie online komunikace a její následná realizace nebo marketingové aktivity klasičtějšího střihu.

Focus Agency se orientuje zejména na informační technologie, potravinářský a farmaceutický trh. Už tak například pomohla prosadit vakcínu proti klíčové encefalitidě, seznámila veřejnost s novými možnostmi léčby diabetu nebo přispěla k tomu, že lidé při chřipce sahají neustále po tradiční české značce. Konkrétní případové studie si můžete přečíst v sekci Hovoříme výsledky – to je ostatně i motto agentury, která na něm staví i své odměňování.

Štítky dokumentu: Marketingový výzkum
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.