Foursquare dá podnikům možnost placené propagace

26. 7. 2012 | Daniela Bednářová
Po bezplatných Local Updates přicházejí i funkčně podobné Promoted Updates. Za ty se už ovšem bude platit.

Pokud se nějaká sociální síť vyvíjí doslova překotně, je jí Foursquare. V červnu uvedla svou novou verzi po úplném redesignu. Minulý týden oznámila možnost obchodníkům zasílat novinky skrze nástroj Local Updates pravidelným návštěvníkům, kteří provedou v nebo u jejich podniku check-in. Nyní se budou moci obchodníci zviditelnit ještě důrazněji, tentokrát to už ovšem bude za peníze.

 

Nový nástroj nese název Promoted Updates a měl by být schopen uživatelům Foursquare doručit zprávy, třeba ty s aktuálními nabídkami slev či produktů. Další kategorizace má být na běžné Promoted Updates ve stylu „Máme novou příchuť zmrzliny“ a na „Promoted Specials“, jež mají poskytovat uživatelům Foursquare nějaký benefit. Jsou cílit dle lokace a zájmů uživatelů. Jsou tedy velmi podobné Local Updates (čtěte více v článku Firmy budou moci posílat skrze Foursquare novinky checkujícím se zákazníkům). Rozdíl je v tom, že tato forma placených sdělení se uživatelům bude objevovat v položce Explore Results. Polopaticky řečeno se také oba nástroje liší v tom, že ten zadarmo cílí primárně na opakované zákazníky, zatímco placená novinka do jejich řad může zlákat i úplné „nováčky“, kteří se zrovna nacházejí poblíž a jejich zájmy mají nějaký společný průnik s nabídkou konkrétního podniku.

V tuto chvíli se ovšem jedná pouze o pilot a Promoted Updates vyzkouší 20 vyvolených značek, mezi nimi jsou například Best Buy, Hilton či třeba síť restaurací Atlantic Grill. Ze všeho nejvíce lze pogratulovat tomu, že má Foursquare konečně systém, jak na své službě stabilně vydělávat. O úspěchu Promoted Updates rozhodne jejich efektivita. Na ní ovšem díky dvojímu cílení nejen přes zájmy, ale i fyzickou blízkost konkrétnímu podniku, Foursquare hodně sází.

Zdroje: blog.foursquare.com, www.mashable.com
 

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.