FTD.de: McDonald's opouští tradiční barvy. Sází na zelenou.

23. 11. 2009 | JTO
Financial Times Deutschland uvedly, že při rekonstrukci provozoven v Německu byla korporátní červená barva nahrazena zelenou. Žluté "M", které provází McDonald's od jeho vzniku zůstává beze změn. Nové využití zelené barvy má odkazovat na vztah firmy k životnímu prostředí.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Financial Times Deutschland uvedly, že při rekonstrukci provozoven v Německu byla korporátní červená barva nahrazena zelenou. Žluté "M", které provází McDonald's od jeho vzniku zůstává beze změn. Nové využití zelené barvy má odkazovat na vztah firmy k životnímu prostředí.

Německé franšízy McDonald's patí ve skupině provozoven za ty, které nastolují globální trendy v oblasti designu a nabídky nových produkrů. Například koncept McCafé byl před otevřením v Austrálii testován právě v Německu.

Vlajkovou lodí nově upravených provozoven se má stát McDonald's na mnichovském letišti, rekonstrukce přijde na 1,4 milionu €. Holger Beeck, vicechef McDonald's pro Německo oznámil, že nové provozovny se mají objevit zejména v prestižních lokalitách.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.