Google Analytics usnadní zacílení nerozhodných zákazníků

1. 8. 2012 | Petr Michl
Remarketing cílí reklamu na návštěvníky webu, kteří již projevili zájem o váš produkt v minulosti. Nyní to půjde s GA ještě lépe.

Google Analytics mají novou a velmi důležitou funkčnost. V beta verzi bude brzy přístupný Remarketing with Google Analytics. Podstata remarketingu spočívá v opakované propagaci produktu uživateli, který o něj v minulosti projevil určitou míru zájmu (rozklikl banner, vložil zboží do košíku, ale neodeslal objednávku atd.). Nová funkcionalita tak má pochopitelně za cíl dostat vás znovu do kontaktu s lidmi, kteří již navštívili vaši stránku.

Měla by umožňovat vytvoření remarketingových seznamů různých typů publika, které se dostaly do interakce s vaší stránkou a vyjádřily zájem o vaše zboží. To vše bez nutnosti otagovávat webové stránky dvakrát. Cílem je pochopitelně vystavit zmíněné lidi skrze Google Display Network reklamním sdělením, která je tentokrát přesvědčí. Google vyjmenovává, s čím vším vám může remarketing pomoci, takto:

  • Identifikovat a získat nové zákazníky v regionu
  • Dopomoci uzavřít nákup u nerozhodných návštěvníků
  • Přivézt zpět nakupující, kteří vložili zboží do košíku, ale neodeslali objednávku
  • Udržet zákazníky, kteří nakoupili v minulosti
  • Nabídnout speciální status a nabídky vašim nejloajálnějším zákazníků

 

 

Dle blogu GA bude bude funkcionalita zpřístupňovaná ve vlnách na konci prázdnin všem uživatelům Google Analytics svázaných s účtem Google Adwords. Cesta k ní povede po cestě Admin / Remarketing Lists. Remarketing může být brán také jako další ze způsobů, jak udělat reklamy pro uživatele relevantnější. O jeho dalších snahách v této oblasti si přečtěte článek „Mute this Ad“ - Google dává uživatelům částečnou kontrolu nad zobrazováním reklam.

 

Zdroje: www.google.com/analytics, analytics.blogspot.cz
 

Štítky dokumentu: Google PPC
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.