Google Boost je ušitý regionálnímu businessu na míru

26. 10. 2010 | ITO
Google spustil nový reklamní formát, určený především pro regionální inzerenty. Vychází z platformy Google Places a umožňuje nakoupit sponzorovanou reklamní pozici, která se zobrazí při vypisování výsledků lokálního hledání. Formát se v současné době testuje v San Franciscu, Houstonu a Chicagu a k jeho rozšíření by mělo dojít ještě do konce tohoto roku.

Google, zdroj: www.google.com

Google spustil nový reklamní formát, určený především pro regionální inzerenty. Vychází z platformy Google Places a umožňuje nakoupit sponzorovanou reklamní pozici, která se zobrazí při vypisování výsledků lokálního hledání. Formát se v současné době testuje v San Franciscu, Houstonu a Chicagu a k jeho rozšíření by mělo dojít ještě do konce tohoto roku.

Reklama se zobrazí pouze v případě, kdy dojde ke kombinaci nastavených klíčových slov - jak uvádí Google, pakliže si Boost zaplatí sanfranciská restaurace, sponzorovaný odkaz se zobrazí pouze ve chvíli, kdy uživatel zadá klíčová slova "restaurace" a "San Francisco". Správa reklam probíhá prostřednictvím účtu na Google Places a je plně automatizovaná. Podle serveru Mashable stačí pouze nastavit kampaňový budget a Google sám nastaví její parametry tak, aby byla co nejefektivnější.

Štítky dokumentu: Google SEO
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.