PR a digitální agentura Focus agency
  • Focus agency
  • Případové studie
  • Workshopy
  • Marketing journal
Přihlásit se
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Podcast
      • Podcast
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • TikTok
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
    • SEO
Marketing Journal
Google SEO

Spoluzakladatelé Googlu znovu na scéně. Schválili plán integrace chatbota do vyhledávání

Google SEO

Google bude penalizovat obsah vytvořený AI. Považuje ho za spam

Google SEO

Infografika: 10 statistik o vyhledávači Google, které byste měli znát

SEO

Google aktualizuje klíčový vyhledávací algoritmus: Co to v praxi znamená pro vaše stránky?

Reportáže SEO

Pavel Ungr o SEO na WebTop100: co lze čekat od Google a Seznamu pro rok 2022

Google Instagram SEO

Google testuje přidání videí z Instagramu a TikToku do výsledků vyhledávání

E-Commerce PPC Reklama online SEO

Poznejte vítěze WebTop100. Absolutní prvenství bere MAPO plasma za rychlé nastartování firmy po lockdownu

Google Reklama online SEO

USA versus Google. Technologický gigant čelí žalobě za zneužití dominantního postavení na trhu

Google SEO

Add Me to Search: Google spouští virtuální vizitky

Google SEO

Google začne uplatňovat mobile-first indexování všech stránek do roka

E-Commerce Google SEO

Možnost kontroly stavu zásilky přímo ve vyhledávání na Googlu se blíží

SEO

Algoritmus BERT mění vyhledávání na Googlu. Má jít o největší změnu za posledních 5 let

Načíst další stránky
Marketing Journal

Vyhrajte jakoukoliv knihu od nakladatelství

Chci soutěžit
Top články
Jak vytvořit architekturu úspěšného e-shopu
Rozhovor s Dr. Peterem Meyersem: Dělá mi starosti monopol Googlu nad naším přístupem k informacím
Rozhovor s Martinem Vymětalem: Budou obsah budoucnosti tvořit značky nebo média?
Studie: Sociální média ovlivňují jen 1 procento online nákupů
Máme recept na viralitu online obsahu. Buďte pozitivní!
Copyright © 2004-2020 Focus Agency, s.r.o. Plné znění licenčních podmínek. ISSN 1803-957X
Jakékoliv publikování, přebírání nebo šíření obsahu je bez písemného souhlasu Focus Agency, s.r.o. zakázáno.
  • RSS 1
  • Štítky
  • Zpracování osobních údajů
  • Pro inzerenty
  • Kontakt
  • PR AGENTURA
  • COOKIES
Sledujte nás:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Dejte si sušenku
Zdroj: Stock Photos on Shutterstock

Cookies (v překladu „sušenky“) slouží k vyhodnocování chování návštěvníků našeho portálu. Jsou to malé datové soubory ukládané do vašeho prohlížeče. Můžeme vám s jejich pomocí zobrazovat obsah a reklamy, co vás budou s větší pravděpodobností zajímat. Dokážeme díky nim vyhodnocovat, které články se líbí nejvíce. Registrovaní uživatelé se často nemusí znovu přihlašovat — web si je pamatuje, takže nepotřebují vyplňovat heslo a dostanou se rovnou i k jinak uzamčenému obsahu. Cookies mohou zabránit i opakovanému zobrazování různých pop-up výzev, včetně této. Nastavte si je a v prohlížeči, který právě používáte, nemusíte tuto výzvu vidět celý rok. (Více info)

Správa preferencí
vždy povolené
Základní cookies jsou potřeba proto, aby náš web mohl fungovat správně a byl bezpečný.
Tento typ cookies nám pomáhá sledovat, co se na Marketing Journalu děje. Vyhodnocujeme s jejich pomocí, jestli vše po funkční stránce šlape, jak má. Zároveň nám ale říkají, které stránky navštěvujete a jak moc vás zaujaly. Můžeme tak přizpůsobovat obsah tématům, které vás skutečně baví. Registrovaní uživatelé si díky nim nemusí tak často pamatovat heslo a mohou být přihlášení rovnou i při opakovaných návštěvách.
Reklamy můžou být někdy otravné. Čím je ovšem jejich obsah relevantnější, tím méně vás budou štvát a třeba je i oceníte — toho můžeme dosáhnout s pomocí marketingových cookies od nás a našich reklamních partnerů. Marketingové cookies pomáhají sledovat, co vás na webu zajímá. Pokud se je rozhodnete odstranit, můžete skončit jako mrtvý uživatel, kterému (reklamy) nutí zimník.