Google Moje firma přináší užitečné novinky pro zákazníky i majitele firem

26. 6. 2019 | Milada Zemanová
Nejlépe hodnocené podniky budou ještě více upřednostňovány ve vyhledávání, firmy budou moci nahrát náhledovou fotku, logo a dokonce posílat lidem uvítací nabídky.

Google představil nové nástroje v rámci služby Moje firma a Google Mapy, které mají pomoci podnikům být více vidět a vyvolat větší aktivitu od uživatelů.

Služba Moje firma na Googlu existuje již 5 let, a jak Google vysvětlil na svém blogu , dále ji rozvíjí, aby lépe vyhovovala potřebám uživatelů. Dle svých slov vyvinuli další funkce, které mají zdůraznit jedinečnost jednotlivých podniků.

Uvítací nabídky

Uvítací nabídky mají umožnit podnikům odměnit zákazníky, kteří sledují jejich podnikání na Googlu, konkrétně ve službě Mapy. Pokud se je tedy uživatelé rozhodnou „sledovat”, mohou jim emailem poslat zajímavou nabídku například na první návštěvu, objednávku, apod. A tím zvýšit šanci, že zákazníci, kteří k nim jdou poprvé, se současně přemění v zákazníky stálé.

Funkce sledování v Mapách byla představena v roce 2018 a od té doby tato služba zaznamenala 50% nárůst dotazů na firmy, které se nachází „blízko”. Navíc se o 5 % navýšil měsíční počet rezervací.

Zkratky a adresy URL

Dlouhé názvy bývají často těžké na zapamatování. Proto Google zavádí tzv. Zkratky. Uživatelé tak budou moci firmy najít rychleji právě pomocí Zkratek a URL adres. Majitelé firem si mohou pro své podnikání vybranou zkratku registrovat a pomocí ní odkázat zákazníky zpět do svého profilu. Zákazníci tak snadnou budou informováni o novinkách, budou si moci rezervovat místo či napsat recenzi.

V následujících měsících bude možné pomocí Zkratek vyhledávat firmy i v rámci Google Map.

Náhledová fotografie

Náhledové fotografie sice mají své největší zastoupení na sociálních sítí, nicméně je to nástroj, který může pomoci firmám vyjádřit svou osobnost. Nově tak mohou podniky snadno nastavit preferovanou fotografii coby náhled pro svůj profil.

Loga

Loga jsou dalším rozšíření brand identity, kterou firmy budou moci oslovit uživatele internetu. Firmy, co mají vyplněné své základní informace (tj. telefonní číslo, otevírací dobu, apod.), budou mít možnost nahrát své logo. To se bude zobrazovat v pravé horní části jejich profilu.

Zobrazení fotografií

Fotografie nahrané firmou se nyní budou zobrazovat okamžitě. Dle slov Googlu by brzy měla fungovat i možnost přidat k obrázkům titulky. Firmy tak budou moci sdělit i příběh, který se za obrázky skrývá.

Offline materiály

Google také spouští nové webové stránky, které pomohou podnikům snadno stahovat a objednávat marketingové produkty (například samolepky, plakáty, apod.). Současně zde budou moci informovat o rezervacích či přidávat reference.

Navíc Google chce lidem pomáhat v poznávání těch podniků, které svým zákazníkům lidem přinášejí skvělé zážitky. Bude proto zviditelňovat pět nejlepších firem v určité kategorii, které získají označení „Local Favorite(Oblíbený podnik místních, pozn. redakce). Díky tomu je budou lidé moci najít a navštívit snadněji. A současně firmy budou více motivované, aby svůj profil udržovaly aktivní a jejich podniky nabízely skutečně kvalitní služby.

Zdroje: Wersm, Venture Beat, Google

Štítky dokumentu: Google
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.