Google otevírá Universal Analytics veřejnosti

26. 3. 2013 | Petr Michl
V říjnu uvedl Google pro testování vybranými velkými společnostmi pokročilý analytický nástroj Universal Analytics. Nyní ho otevírá v beta verzi všem.

V říjnu uvedl Google pro testování vybranými velkými společnostmi pokročilý analytický nástroj Universal Analytics. Nyní ho otevírá v beta verzi všem. Co mohou Universal Analytics (dále UA) nabídnout? Jedná se o „Google Analytics na steroidech", mají zprostředkovat větší pochopení uživatele, který se pohybuje v průběhu dne online na několika typech zařízení.


Mezi hlavní benefity Google uvádí:

  • Pochopení toho, jak zákazníci interagují s vaším podnikáním skrze mnoho zařízení a touch-pointů;

  • Vhled od výkonnosti vašich mobilních aplikací;

  • Vylepšení vytváření leadů a ROI skrze pochopení efektivity jednotlivých kanálů, kterými přicházíte s uživateli do kontaktu.

Mezi společnostmi, které od října UA testovaly, patří i PriceGrabber. V testimonialu níže mluví o výhodách nového nástroje šéf marketingu této firmy, Rojeh Avanesian. Chválí především schopnost segmentace zákazníků na základě zařízení, které používají. To jim umožňuje pak dodat tu správnou uživatelskou zkušenost, která je právě s možnostmi používaného zařízení přímo svázaná.


Jak si UA pořídit? Následujte instrukce na blogu Googlu. Proces zahrnuje vytvoření nové „property" v rámci vašeho účtu a získání analytics.js kódu – nápomocný může být i tento průvodce.

Zdroj: analytics.blogspot.cz

Štítky dokumentu: Google YouTube
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.