Google pokračuje v edukační kampani „Život je hledání“

7. 4. 2010 | RaTP
Po loňské úspěšné outdoorové kampani přichází Google s reklamní kampaní formou videospotů pod stejným názvem „Život je hledání“. Kampaň se objeví na internetu a v kinech, podpořena bude promotion a PR projektem s mezinárodním Festivalem spisovatelů Praha.

Ilustrační obrázek, zdroj: google.cz

Po loňské úspěšné outdoorové kampani přichází Google s reklamní kampaní formou videospotů pod stejným názvem „Život je hledání“. Kampaň se objeví na internetu a v kinech, podpořena bude promotion a PR projektem s mezinárodním Festivalem spisovatelů Praha.

„Celá letošní kampaň navazuje na loňské vzdělávání uživatelů a vychází z toho, že život je především o hledání. Možnosti vyhledávání chceme uživatelům přiblížit jednoduchými audiovizuálními příběhy, jejichž cílem je inspirovat a ukázat konkrétní způsob, jak si usnadnit každodenní život nebo splnit sen,“ říká Kateřina Holcmanová, marketingová manažerka Google ČR.

Témata jednotlivých videopříběhů v ATL kampani se zaměřují na běžné životní problémy. Lásku z Paříže snáme z letošního Super Bowlu, nově se setkáme ještě s klipy "iNováček – Jak rodiče objevují svět internetu“ a "Na cestě – Potkat vás může cokoliv“ Klipy je možné shlédnout zde.

Štítky dokumentu: Google YouTube

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: