Google pomáhá Burberry rozdávat polibky.

18. 6. 2013 | Petr Michl
Google dlouhodobě analyzuje lidské potřeby, nyní začal asistovat při zasílání polibků.

Google v rámci projektu Art, Copy & Code pomáhá značkám dát jejich kampaním kreativní digitální kabát a u toho předvádí, co všechno dokáže. Už dříve jako součást inciativy Re:Brief například umožnil Coca-Cole šířit s pomocí speciálních automatů štěstí a plechovku Coly napříč kontinenty, nyní pomáhá tradiční britské módní značce Burberry. Sociální média dnes umožňují zprostředkovávat komunikaci na dálku, jeden z nejsilnějších prostředků lidské komunikace v podobě polibku je ale moderními technologiemi poněkud vynechán.

Jak to chtějí Burberry a Google napravit? Tak trochu staromódní formou, digitálně obnovují slávu psaného dopisu s otiskem rtů jako pečetí ukazující, kdo ho s láskou psal. Pro vyzkoušení stačí navštívit kisses.burberry.com a řádně našpulit rty před webkamerou. Stránka využívá „technologii na detekci polibku", která zachytí obrysy vašich rtů. Specielně dámy pak ocení možnost dobarvit je s pomocí nabídky barev rtěnek Burberry. Někteří lidé z duší geeka bezhlavě milujícího svá mobilní zařízení pro změnu uvítají to, že stránka u tabletů či smartphonů umožňuje „oskenování" rtů po políbení dotykového displeje. Pak stačí dopsat krátký vzkaz a vše zaslat skrze Google+ nebo email. Zážitek doplní 3D animace dopisu ozdobeného cejchem polibku, který letí za svým adresátem. Tu posléze uvidí i on... a třeba vám odpoví stejným způsobem.


Pro Burberry to je další z řady chytrých kampaní v digitálním prostředí. Google se především snažil demonstrovat, že s HTML5 lze nabídnout stejný zážitek na dekstopu, mobilním webu i v rámci reklam v klasickém formátu 300x250, které půjde rozšířit na celou obrazovku. Stejný princip „lightbox reklamy" je optimalizovaný i pro smartphony a tablety. Svou technologickou vyspělost demonstroval Google třeba tím, že při letu dopisu animovaným prostředím se odrážejí v kalužích dynamické StreetView fotografie ze známých lokací, které má dopis „po cestě".

Tip redakce: Burberry není v digitálním prostředí žádný začátečník. Podívejte se, jak vypadá její Instagram účet. Kultovní britská značka využila také chytrou online personalizaci při letošním svátku módy, London Fashion Week

Zdroje: adwordsagency.blogspot.cz, www.artcopycode.com/#/burberry

Štítky dokumentu: Google Kreativní inspirace
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.