Google představuje Search Console Insights

20. 8. 2020 | Milada Zemanová
Nový nástroj od Googlu má pomoci autorům obsahu a majitelům stránek lépe porozumět svým čtenářům. Díky němu zjistí, jaký obsah má úspěch, jak čtenáři objevují nový obsah na webu, i které weby na něj odkazují.
30% srazil Covid-19 z ceny CPC reklamy. 1
  • Jak dosáhnout lepšího výkonu?
  • Jak lépe zacílit zákazníky?
  • Jak zvýšit konverzi?
  • Jak využít levnější ceny reklamy?
Využijte příležitosti!
Zanechte nám kontakt, obratem se s vámi spojíme.
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
1 zdroj: Socialbakers — Social Media Trend Report Q1

Google v tomto týdnu oznámil spuštění nového nástroje s názvem Search Console Insights (Statistiky Search Console). Ten má pomoci především tvůrcům obsahu a poradit jim, jak jej vylepšit.

 

Nástroj Search Console Insights má autorům pomoci lépe pochopit, jaký má jejich obsah u čtenářů úspěch, a jak jej lidé na webu objevují. Zmíněná nová funkce využívá údaje nejen ze Search Console, ale také z Google Analytics.

Autoři obsahu a majitelé stránek se díky těmto statistikám dále dozvědí, jak si vede jejich nový obsah, které dotazy ve Vyhledávání Google jsou pro jejich web nejvýznamnější, či které jiné weby a články odkazují na jejich obsah.

Prozatím se jedná o beta verzi, ke které vybrané účty obdržely pozvánku e-mailem. Nicméně podle vyjádření Googlu by měla být v budoucnu k dispozici dalším uživatelům. Autoři, kteří již přístup do beta verze mají, mohou v rámci tohoto nástroje poskytnout zpětnou vazbu týkající se jeho vlastností. Ať už se bude jednat o kritiku či kladné zhodnocení funkcí, Google chce tato data využít k dalšímu zlepšení svých služeb.

Zdroje: Google, Wersm

Štítky dokumentu: Google

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: