Google představuje shoppable ads. Najdete je v Obrázcích

6. 3. 2019 | Milada Zemanová
Inzerenti budou moci oslovit zákazníky na dalším místě. Tentokrát jim své produkty představí v rámci obrázků v Google vyhledávání. Na každé fotografii navíc mohou prezentovat více produktů a vměstnat do ní potřebné informace.

Zdroj: Search Engine Journal

Nedávná studie ukázala, že 50 % zákazníků se před nákupem inspiruje fotografiemi a obrázky. A právě na tento trend chce Google navázat a představil nový způsob, jakým mohou inzerenti oslovit své potenciální zákazníky. Jedná se o reklamy, které se budou zobrazovat v rámci Google obrázků. Tedy, jakmile si uživatel bude prohlížet obrázky (Google images), může ho mezi nimi zaujmout právě vaše nákupní reklama ( shoppable ads).

Tato nová forma umožní zvýraznit hned několik produktů v rámci jedné fotografie a je obdobou reklam, které můžete znát z Pinterestu. I zde se v rámci fotografie zobrazují prodejní štítky s informacemi o nabízeném zboží. Jak budou tyto reklamy vypadat, se můžete podívat níže.

Všechny tyto reklamy budou označeny štítkem „sponzorováno”. Pokud uživatel najede na informace o produktu, zobrazí se mu nejen další detaily, ale také cena a značka. Uživatelé mohou následně na produkt kliknout, což je převede na související webovou stránku a na ní už v případě zájmu nakoupí.

Zmíněná forma reklamy je prozatím v testovacím režimu a má ji k dispozici jen pár inzerentů. Podle informací od Googlu ji ostatní inzerenti budou moci začít využívat během následujících měsíců.

Rozšíření Showcase Ads

V souvislosti s touto změnou Google dále oznámil, že rozšířil i zobrazování tzv. Showcase Shopping Ads. Tedy produktové reklamy, které se nyní zobrazovaly pouze v textových výsledcích vyhledávání, se budou nově zobrazovat i v obrázcích.

Daniel Alegre, prezident společnosti Global Partnerships společnosti Google doplnil, že v roce 2019 je pro pochopení nákupního chování potřeba uvědomit si, jak všechny věci fungují dohromady a současně vytvářet pro své zákazníky užitečné zkušenosti, které značku posunou do popředí.

A tak inzerenti získávají další nástroj pro oslovení svých zákazníků napříč různými platformami. V následujících měsících uvidíme, jak úspěšně s nimi budou zacházet.

Zdroje: Google, Search Engine Journal, Adweek

Štítky dokumentu: Google PPC
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.