Google přemýšlel, kam dát reklamu a přišel na to – do novin!

20. 1. 2012 | Daniela Bednářová
Google v nové kampani dbá o bezpečí svých uživatelů, netradičně k tomu využivá i tištěnou reklamu.

Nová kampaň společnosti Google s názvem Good to Know má pomoci uživatelům s ochranou dat, využíváním webu a nástrojů, které Google svým uživatelům nabízí. Dělá to pomocí jednoduchých obrázků, praktických příkladů a vtipu. Kromě novin, jsou reklamy v Americe umístěny ve veřejné dopravě – například v metru v New Yorku. Samozřejmě má Google kampaň i svoji online verzi s řadou videí a vysvětlivek.

Jako základní prostředek vlastní ochrany na internetu uvádí Google dobré heslo. Radí nepoužívat stejné heslo pro více účtů - jako je například internetové bankovnictví a email. Ukazuje i správné heslo a jak jej snadno vytvořit v zapamatovatelné formě.

Když si na svém Google účtu nastavíte dvoufázové ověření, je to jako byste bydleli na hradě, kolem kterého jste 1.) vykopali příkop a 2.) vypustili do toho příkopu bandu krokodýlů. Google místo toho používá medvěda a hadí hnízdo, které chrání vaše domovní dveře. V překladu budete vedle hesla potřebovat i unikátní sms kód.

Necháváte ráno po svém odchodu z domu dveře dokořán? Ne? Tak to nedělejte ani u svého počítače. Zamykání obrazovky, kláves a odhlášení nechá vaše dveře zavřené. U počítače, tabletu nebo na vašem smartphonu.


Hledáte už nějakou dobu malé auto na parkování ve městě a jediné, co se vám vybaví, je název brouk? Na základě historie vašeho vyhledávání vám Google nenabídne odkazy na lýkožrouta. Tedy pokud nechcete. Vše se dá upravit v nastavení.

Štítky dokumentu: Google
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.